روش لاغری EATS چیست؟

روش لاغری EATS چیست؟

روش لاغری EATS چیست؟
روش لاغری EATS چیست؟

امروز با معرفی و بررسی روش لاغری EATS با شما خواهیم بود. این نام محفف کلمات Engaging Appetizing Tasting Systems است.
در سفر ما به سمت زندگی سالم‌تر و مدیریت وزن، جستجو برای استراتژی‌های موثر بسیار مهم است. در میان انبوهی از روش های موجود، روش کاهش وزن EATS (سیستم های چشیدن اشتها آور جذاب) به عنوان یک رویکرد منحصر به فرد و جامع برجسته است. این روش فقط بر کاهش وزن تمرکز نمی کند، بلکه بر طیف وسیع تری از تغییرات سبک زندگی تاکید دارد. در اینجا، ما عمیق‌تر به این می‌پردازیم که روش کاهش وزن EATS را برای بسیاری گزینه‌ای مناسب می‌سازد.

حتما فالو کن، تا روش های صحیح لاغری رو از دکتر سلیمی یاد بگیری!

آشنایی با متدولوژی EATS

آشنایی با متدولوژی EATS
آشنایی با متدولوژی EATS

روش EATS بر این باور استوار است که کاهش وزن می تواند یک تجربه لذت بخش باشد. این حول محور تعامل مثبت با غذا، درک جنبه اشتهاآور وعده های غذایی و لذت بردن از طعم غذاهای سالم است. این سیستم افراد را تشویق می کند تا رابطه سالمی با غذا ایجاد کنند، که سنگ بنای کاهش وزن پایدار و سلامت کلی است.

تعامل با غذا

این در مورد درک ارزش غذایی غذاهای مختلف و توجه به آنچه در بدن شما می رود است. تعامل با غذا در مورد انتخاب آگاهانه ای است که به نفع سلامتی طولانی مدت است. با آگاهی بیشتر از کیفیت و منبع مواد تشکیل دهنده، افراد در موقعیت بهتری برای تصمیم گیری آگاهانه قرار می گیرند.

توصیه می کنیم ، ویدیوهای زیر را مشاهده کنید:

برای مشاوره در زمینه جراحی چاقی با دکتر سلیمی تماس بگیرید.

وعده های غذایی اشتها آور

وعده های غذایی اشتها آور
وعده های غذایی اشتها آور

ماهیت وعده های غذایی اشتها آور در توانایی آنها برای جذب حواس و تحریک یک واکنش عاطفی مثبت است. این جنبه از روش EATS بر جذابیت بصری، عطر و طعم غذا تمرکز می کند و باعث ایجاد حس رضایت و لذت در غذا خوردن می شود. با شناخت از زیبایی شناسی وعده های غذایی، افراد کمتر به دنبال راحتی در انتخاب های غذایی ناسالم هستند.

چشیدن غذاهای سالم

چشیدن غذاهای سالم
چشیدن غذاهای سالم

مزه بخشی جدایی ناپذیر از روش EATS است. این امر بر اهمیت مزه کردن هر لقمه و لذت بردن از طعم های متنوع ارائه شده توسط یک رژیم غذایی متعادل تاکید می کند. با کاهش سرعت و درک طعم غذاهای سالم، افراد می توانند با مقادیر کمتر احساس سیری کنند و به کاهش وزن کمک کنند.

مزایای روش کاهش وزن EATS

مزایای روش کاهش وزن EATS
مزایای روش کاهش وزن EATS

اتخاذ روش کاهش وزن EATS می تواند فواید زیادی را به همراه داشته باشد.

تغذیه آگاهانه را ترویج می کند

خوردن آگاهانه مربوط به حضور در طول وعده های غذایی است که می تواند به طور قابل توجهی بر انتخاب غذا و اندازه وعده ها تأثیر بگذارد. روش EATS ذهن آگاهی را تقویت می کند، که به نوبه خود به کاهش پرخوری و خوردن احساسی کمک می کند.

یک رژیم غذایی متعادل را تشویق می کند

با ترویج لذت بردن از انواع غذاها، روش EATS یک رژیم غذایی متعادل را تشویق می کند. این برای به دست آوردن مواد مغذی ضروری و حفظ تعادل انرژی بهینه بسیار مهم است.

ایجاد رابطه مثبت با غذا

بسیاری از روش‌های کاهش وزن مرسوم، برخی غذاها یا گروه‌های غذایی را شیطانی می‌سازند، که می‌تواند باعث ایجاد رابطه منفی با غذا شود. روش EATS به دنبال اصلاح این موضوع با ترویج یک رویکرد متعادل تر و مثبت تر به خوردن است.

پیاده سازی روش EATS در سبک زندگی شما

پیاده سازی روش EATS در سبک زندگی شما
پیاده سازی روش EATS در سبک زندگی شما

اجرای روش کاهش وزن EATS نیازمند تغییر در طرز فکر و تمایل به درگیر شدن با غذا به روشی معنادارتر است. در اینجا چند مرحله برای شروع آورده شده است:

خود را آموزش دهید :

درک ارزش غذایی غذاهای مختلف بسیار مهم است. به دنبال منابع اطلاعاتی قابل اعتماد برای افزایش دانش خود باشید.
ذهن آگاهی را تمرین کنید : در طول وعده های غذایی حضور داشته باشید، هر لقمه ای را بچشید و به نشانه های گرسنگی و سیری بدن خود گوش دهید.

غذاهای جدید را کاوش کنید :

خارج از انتخاب های غذایی معمول خود سرمایه گذاری کنید و انواع گزینه های مغذی و اشتها آور را کشف کنید.
با پذیرش اصول روش EATS، افراد می توانند سفری کامل به سمت کاهش وزن پایدار و بهبود سلامتی را آغاز کنند.

در پایان با روش لاغری M.E.A.L.S هم آشنا شوید.

مقالات زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید