بهترین جراح اسلیو معده در کرمان

بهترین جراح اسلیو معده در کرمان

بهترین جراح اسلیو معده در کرمان
بهترین جراح اسلیو معده در کرمان

در این مقاله تصمیم داریم در رابطه با بهترین جراح اسلیو معده در کرمان بحث کنیم و مطالب سودمندی را به شما همراهان عزیز ارائه نماییم . همان طور که می دانید چاقی و اضافه وزن سبب به وجود آمدن بیماری های خاصی شده و باید برای درمان این موضوع به فکر راه حلی باشیم که بتواند در زمان کوتاهی مشکل را برطرف سازد.

مقدمه 

بهترین جراح اسلیو معده در کرمان
بهترین جراح اسلیو معده در کرمان

در ادامه این مقاله یک راه حل منطقی برای درمان چاقی و اضافه وزن در مدت کوتاهی ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

برخی از معیارهای مهم در یافتن بهترین جراح اسلیو معده در کرمان

  • دیدن نمونه کارهای بهترین جراح اسلیو معده در کرمان
  • تجربیات و نظرات افرادی که جراحی کرده اند.
  • بررسی شبکه های اجتماعی پزشک 

بهترین جراح اسلیو معده در کرمان کیست؟

بهترین جراح اسلیو معده در کرمان باید دارای برخی از ویژگی ها باشد که تیتروار بطور خلاصه آورده ایم:

  • داشتن مهارت ها و ویژگی های شخصیتی 
  • داشتن هوش بالا
  • مدرک فوق تخصص یا فلوشیپ را دارا باشد
  • توانایی تشخیص بیماری
  • تکنولوژی های جدید را بشناسد
  • روابط اجتماعی و تجربه ی زیاد
  • داشتن تجربه های عالی

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

آیا می دانید کدام یک از ویژگی های زندگی شما باعث اضافه وزن می شود؟

آیا با بیماری های ناشی از اضافه وزن و چاقی آشنا هستید؟

اضافه وزن و چاقی چه تاثیری بر روان شما دارد؟

راه حل های درمان چاقی کدام اند؟

آیا با راه حل درمان اضافه وزن در مدت کوتاهی آشنایی دارید؟

عمل چاقی شامل چه مواردی هستند؟

نحوه ی انجام عمل جراحی لاغری اسلیو معده به چه شکلی است؟

چرا عمل جراحی اسلیو معده به عنوان یکی از بهترین عمل های لاغری شناخته شده است؟

تکنیک مدرن انجام عمل لاغری اسلیو معده چه مزایایی دارد؟

اسلیو معده برای چه افرادی گزینه ی خوبی خواهد بود؟

با مراقبت های قبل از انجام عمل لاغری اسلیو معده آَشنایی دارید؟

چگونه در رابطه با نحوه ی انجام عمل لاغری اسلیو معده مطلع خواهید شد؟

بعد از انجام عمل اسلیو معده باید چه اقداماتی را انجام دهید؟

آیا می دانید دوران نقاهت بعد از انجام عمل لاغری اسلیو معده چگونه سپری می شود.

آیا با مقدار و نوع درد بعد از انجام عمل لاغری اسلیو معده آشنایی دارید؟

رژیم غذایی کسانی که عمل لاغری اسلیو معده را انجام داده اند به چه شکلی است؟

در رابطه با فازهای اول و دوم رژیم غذایی بعد از انجام عمل لاغری اسلیو معده چه اطلاعاتی دارید؟

در رابطه با ویژگی های فاز سوم و چهارم رژیم غذایی بعد از انجام عمل اسلیو معده چه می دانید؟

آیا می دانید انجام عمل لاغری اسلیو معده چه تاثیری بر روند تغذیه ای دارد؟

آیا می دانید انجام عمل اسلیو معده چه تاثیری بر روند فعالیت شما دارد؟

آیا می دانید انجام عمل اسلیو معده چه تاثیری بر روند زندگی شما دارد؟

جراح اسلیو معده خوب چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب جراح خوب برای انجام عمل اسلیو معده چه تاثیراتی در نتیجه ی عمل شما خواهد داشت؟

انتخاب بهترین مرکز درمانی و بهترین جراح اسلیو معده در کرمان برای انجام عمل اسلیو معده چه تاثیراتی بر تعیین جراح شما دارد؟

انتخاب بهترین دکتر اسیلو معده درکرمان در نوع مرکز انتخابی شما چگونه موثر خواهد بود؟

هزینه ی بهترین جراح اسلیو معده در کرمان چگونه تعیین می شود؟

در ادامه ی مقاله ی بهترین جراح اسلیو معده در کرمان با ما همراه باشید.

آیا می دانید کدام یک از ویژگی های زندگی شما باعث اضافه وزن می شود؟

در مقدمه مقاله به شما عزیزان گفتیم که بعضی از اقدامات شما در طول زندگی تان سبب افزایش وزن و چاقی خواهد شد. این در حالی است که چاقی و اضافه وزن بسیار آزار دهنده بوده و بیمارهای مختلفی را برای شما به همراه خواهد داشت. به همین دلیل در این بخش از مقاله تصمیم داریم در رابطه با علت های مختلف چاقی و بروز اضافه وزن بحث کنیم.

غالب بودن زندگی ماشینی

یکی از مهم ترین و اساسی ترین مواردی که سبب اضافه وزن در افراد جامعه شده است، غالب بودن زندگی ماشینی می باشد. همان طور که می دانید و هر روز با آن رو به رو می شود، اکثر کارهای عادی زندگی توسط ماشین های مختلف انجام شده و از همه مهم تر حتی مسیرهای چند دقیقه ای هم با اتومبیل طی می کنیم.

به همین دلیل تحرک افراد بسیار کاهش یافته و همین یک مورد نقش بسیار مهمی در افزایش وزن و چاقی افراد دارد. به همین دلیل به شما عزیزان توصیه می کنیم، تحرک خود را افزایش داده و برای رفتن به مسافت های کوتاه از ماشین استفاده نکنید. همین تغییرات کوچک سبب کاهش اضافه وزن شما شده و بسیار مفید است.

رژیم غذایی نامناسب

از دیگر دلایلی که سبب افزایش وزن افراد می شود، وجود رژیم غذایی نامناسب بوده و همین یک مورد سبب به وجود آمدن چربی های اضافه خواهد شد. به همین دلیل به شما عزیزان توصیه می کنیم، در اولین فرصت برای داشتن یک رژیم غذایی مناسب و اصولی به پزشک متخصص مراجعه کرده و از داشتن رژیم های غذایی اشتباه پرهیز کرده.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که داشتن رژیم غذایی در کنار ورزشی ثابت به طور دائم می تواند از اضافه وزن جلوگیری کرده و باعث حفظ سلامت شما خواهد شد. به همین دلیل توصیه می کنیم، از داشتن ورزش و رژیم غذایی در کنار یک دیگر، غافل نشده و بدانید برای سلامتی شما لازم و ضروری است.

رژیم غذایی نامناسب
رژیم غذایی نامناسب

در ادامه ی مقاله ی بهترین جراح اسلیو معده در کرمان با ما با بررسی بیماری های ناشی از اضافه وزن همراه باشید.

آیا با بیماری های ناشی از اضافه وزن و چاقی آشنا هستید؟

همان طور که می دانید اضافه وزن و چاقی سبب به خطر انداختن سلامت افراد شده و بیمارهای مختلفی را به دنبال دارد. به طور مثال افرادی که از اضافه وزن و چاقی رنج می برند، به بیماری های مختلفی مانند کلسترول بالا، فشار خون بالا، چربی خون بالا، آپنه ی خواب، دیابت و. . . . . مبتلا خواهند بود.

هر یک از افراد چاق یک یا دو مورد از بیماری های ذکر شده در سطر بالا را داشته و نمی توانند به زندگی با حالت با روال عادی ادامه دهند.

به طور مثال به شرایط خاصی نیاز داشته و نمی توانند هر نوع غذایی را مصرف کنند؛ این در حالی است که اضافه وزن آن ها برطرف نشده و به راحتی به حالت قبل برنمی گردند.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در سطرهای بالا شما نمی توانید مانند هر فرد دیگری به زندگی خود ادامه داده یا حتی در مواردی که اضافه وزن شما بیشتر از حد معمول است، نمی توانید مانند هر فرد دیگری برای انجام تمرینات ورزشی اقدام کرده و از این بابت بسیار رنجیده خاطر خواهید شد.

اضافه وزن برای تمامی افراد به تدریج رخ میدهد

این در حالی است که اضافه وزن برای تمامی افراد به تدریج رخ داده و به مرور زمان انجام خواهد شد، به همین دلیل توصیه می کنیم، در مواردی که متوجه اضافه وزن خود شدید، از آن غافل نشده و برای کنترل و کاهش آن اقدامات جدی را انجام دهید. به عبارتی دیگر زمانی که متوجه می شوید، در حال چاق شدن هستید، برای داشتن رژیم غذایی یا انجام فعالیت های ورزشی اقدام کرده و از اضافه وزن جلوگیری کنید.

نکته لازم به ذکر دیگر این است که بیماری های ناشی از چاقی در کسانی نمود پیدا می کند که اضافه وزن بسیار بالایی داشته باشند.

اضافه وزن برای تمامی افراد به تدریج رخ میدهد
اضافه وزن برای تمامی افراد به تدریج رخ میدهد

در ادامه ی مقاله ی بهترین جراح اسلیو معده در کرمان با ما با بررسی تاثیرچاقی بر روح و روان همراه باشید.

اضافه وزن و چاقی چه تاثیری بر روان شما دارد؟

در سطرهای بالاتر به طور مفصل در رابطه با اضافه وزن و علت های به وجود آمدن آن بحث کردیم و همین طور در رابطه با بیمارهای ناشی از آن اطلاعات خاصی را به دست آوردیم؛ این در حالی است که بدی های و دردسرهای ناشی از چاقی و اضافه وزن صرفا به همین یک مورد ختم نشده و دارای تاثیرات منفی دیگری هم هست.

به عبارتی دیگر زمان که شما دارای وزن بیشتر از حد عادی باشید، حتما برای حضور در جامعه دچار مشکل شده و به عبارتی دیگر دچار کمبود اعتماد به نفس خواهید شد. این در حالی است که نه تنها نمی توانید حضور موفقی در جامعه داشته باشید، بلکه نمی توانید از فکر و تاثیرات روحی آن هم رهایی یابید.

علاوه بر این لازم به ذکر است که دیگر نمی توانید در جشن ها و مراسم های خاصی حضور پیدا کرده و از لباس پوشیدن و خوش تیپ به نظر نرسیدن، بیم خواهید داشت. به همین دلیل می توان گفت چاقی و اضافه وزن تاثیرات منفی بر روی روح و روان فرد چاق داشته و از هر جهتی وی را اذیت خواهد کرد. این در حالی است که بیماری های جسمی هم بسیار آزار دهنده بوده و تحمل آن ها دشوار است.

جلوگیری از اضافه وزن

به همین دلیل باید برای جلوگیری از اضافه وزن خود راه حل مناسبی را پیدا کرده و از رژیم غذایی نامناسب خود پیروی نکنید. در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که بسیاری از افراد با وجود این که بسیار پرخور هستند، اما غذای مناسبی میل نمی کنند و صرفا به تغذیه هایی که ارزش غذایی ندارند، روی آورده اند.

به همین دلیل بدنی ضعیف داشته، چرا که مواد غذایی مناسبی میل نمی کنند و نیاز بدن خود را تامین نخواهند کرد؛ علاوه بر این دچار اضافه وزن فراوانی هم خواهند شد. به همین دلیل توصیه می کنیم، در اولین فرصت برای داشتن رژیم غذایی درست اقدام کرده و از اضافه وزن بیشتر جلوگیری به عمل بیاورید.

جلوگیری از اضافه وزن
جلوگیری از اضافه وزن

در ادامه ی مقاله ی بهترین جراح اسلیو معده در کرمان با ما با بررسی راه حل های درمان چاقی همراه باشید.

راه حل های درمان چاقی کدام اند؟

در سطرهای بالاتر به طور مفصل در رابطه با اضافه وزن و علت های آن بحث کردیم و همین طور دانستیم چه تاثیرات منفی بر جسم، روح و روان شما خواهد داشت. اکنون تصمیم داریم در رابطه با راه حل های درمان چاقی بحث کنیم. با ما همراه باشید. همان طور که همه می دانند داشتن تمرینات ورزشی ثابت و به طور منظم در کاهش وزن شما تاثیر بالایی دارند.

این در حالی است که داشتن رژیم غذایی اصولی هم برای کاهش وزن شما راه حل درستی خواهد بود و از طرف پزشک های تغذیه توصیه خواهد شد. در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که داشتن رژیم غذایی نادرست نه تنها برای کاهش وزن و درمان چاقی مناسب نیست، بلکه سبب اضافه وزن شما هم خواهد شد. به طور مثال اقدامات خود سرانه یی مانند حذف صبحانه، ناهار یا حتی شام بسیار اشتباه بوده و نتیجه ی عکسی در برخواهد داشت.

پیشنهاد می کنیم از مقاله جراحی معده برای لاغری دیدن نمایید.

داشتن رژیم غذایی به معنی نخوردن یا کم خوردن غذای نیست

به همین دلیل لازم است، بگوییم داشتن رژیم غذایی به معنی نخوردن یا کم خوردن غذای نیست و صرفا به این معنی است که شما تغذیه ی مناسب داشته و مقدار مناسبی میل کنید. علاوه بر این لازم به ذکر می باشد که داشتن تمرینات ورزشی سخت و دشوار در کنار رژیم غذایی صحیح بیشترین تاثیر برای کاهش وزن را خواهند داشت.

اما استفاده از رژیم غذایی اصولی و تمرینات سخت ورزشی کار راحتی نبوده و مدت زمان زیادی برای به نتیجه رسیدن، لازم دارد. به همین دلیل در این بخش از مقاله تصمیم داریم شما را با راه حل منطقی برای کم نمودن وزن یعنی استفاده از عمل های جراحی لاغری آشنا کنیم. استفاده از هر یک از انواع عمل های جراحی لاغری به شما کمک می کند تا در مدت کوتاهی به بیشترین نتیجه برسید.

در ادامه این مقاله تصمیم داریم در رابطه با هر یک از انواع عمل های لاغری اطلاعات بیشتری را به شما همراهان عزیز ارائه نماییم ؛ اگر شما هم مانند هر فرد دیگری دچار اضافه وزن و چاقی هستید و از بیماری های ناشی از آن رنج می برید تا به انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

داشتن رژیم غذایی به معنی نخوردن یا کم خوردن غذای نیست
داشتن رژیم غذایی به معنی نخوردن یا کم خوردن غذای نیست

شما در حال مطالعه ی مقاله ی بهترین جراح اسلیو معده در کرمان هستید،در ادامه نیز با ما همراه باشید.

آیا با راه حل درمان اضافه وزن در مدت کوتاهی آشنایی دارید؟

همان طور که در سطرهای بالاتر با ما همراه بودید، راه حل درمانی که در مدت کوتاهی نتیجه ی خوبی در برداشته باشید، استفاده از عمل های جراحی لاغری می باشد. به همین دلیل در این بخش از مقاله تصمیم داریم مطالب سودمندی در این زمینه به شما همراهان عزیز ارائه نماییم . با ما همراه باشید.

عمل های لاغری دارای انواع بی شماری هستند که هر یک از آن ها به روش خاصی برای درمان چاقی شما دست به کار خواهد شد. به عبارتی با به وجود آوردن تغییراتی در ساختار دستگاه گوارش شما باعث لاغری و کاهش وزن خواهد شد. اگر شما هم مانند هزاران فرد دیگری در سراسر دنیا قصد انجام عمل لاغری را دارید؛ لازم است، بدانید که برای انجام آن باید شرایط خاصی را دارا باشید.

به عبارتی دیگر اگر شما ورزش های سخت و رژیم غذایی دشوار را انجام داده، ولی نتوانستید به وزن دلخواه برسید، در این زمان می توانید برای انجام عمل لاغری اقدام کنید و در غیر این صورت باید ابتدا راه حل های ذکر شده را امتحان کرده و در صورت عدم موفقیت برای هر یک از مدل های متنوع جراحی لاغری اقدام نمایید.

علاوه بر این لازم به ذکر است که اگر شما برای انجام هر یک از انواع عمل های لاغری اقدام کردید و با انجام عمل شما از طرف پزشک متخصص این زمینه موافقت شد، باید رژیم غذایی خاصی را دنبال کنید و به ثبات وزنی برسید. در قسمت های دیگر این مقاله تمامی مواردی که باید قبل از انجام عمل لاغری رعایت کنید، شرح خواهیم داد. ما را همراهی کنید.

آیا با راه حل درمان اضافه وزن در مدت کوتاهی آشنایی دارید؟
آیا با راه حل درمان اضافه وزن در مدت کوتاهی آشنایی دارید؟

شما در حال مطالعه ی مقاله ای علمی با عنوان بهترین جراح اسلیو معده در کرمان هستید،در ادامه نیز با ما همراه باشید.

عمل های جراحی لاغری شامل چه مواردی هستند؟

در این بخش از مقاله تصمیم داریم در رابطه با انواع عمل های جراحی لاغری بحث کرده و مطالب سودمندی را به شما همراهان عزیز ارائه نماییم . همان طور که در سطرهای بالاتر هم با ما همراه بودید، هر یک از انواع عمل های جراحی به شکل خاصی برای لاغری شما اقدام می کنند. به طور مثال عمل لاغری اسلیو معده و عمل جراحی لاغری بای پس معده از روش کوچک کردن سایز معده ی فرد چاق به لاغری شدن وی کمک خواهند کرد.

اگر بخواهیم توضیحات بیشتری در این مورد به شما همراهان عزیز ارائه نماییم ، لازم است، بگوییم در عمل های ذکر شده در سطرهای بالا بخش اعظمی از معده ی افراد چاق بریده شده و به عبارتی دیگر حجم معده ی آن ها تا حد قابل توجهی کوچک خواهد شد. به این ترتیب دیگر معده ی این افراد بعد از عمل لاغری اسلیو معده یا بای پس معده، دیگر پذیرش غذای بیشتر از حد نیاز خود را ندارد.

نمی توانید بعد از عمل لاغری غذای بیشتر از نیاز خود را میل کنید

به همین دلیل افراد نمی توانند بعد از عمل لاغری غذای بیشتر از نیاز خود را میل کنند، چرا که می دانند معده ی آن ها کوچک شده است و نمی تواند غذای زیادی را تحمل کند. از دیگر انواع عمل های لاغری می توانیم به جراحی حلقه ی دور معده اشاره کنیم؛ این عمل همان طور که از نام آن پیدا است، از طریق حلقه ی مشخصی که بر روی معده ی فرد چاق انداخته می شود، به کاهش سایز معده ی وی کمک خواهد کرد.

به این ترتیب پزشک متخصص حلقه ی خاصی را که قابل کنترل هم باشد، به دور معده ی فرد بیمار انداخته و به کمک تغییر سایز آن حلقه، سایز معده ی فرد بیمار را تغییر می دهد تا بتواند از این روش حجم معده ی افراد چاق را کاهش داده و به کاهش وزن آن ها کمک کند. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با عمل لاغری اسلیو معده به شما ارائه خواهیم داد.

نمی توانید بعد از عمل لاغری غذای بیشتر از نیاز خود را میل کنید
نمی توانید بعد از عمل لاغری غذای بیشتر از نیاز خود را میل کنید

شما در حال خواندن مقاله ای پزشکی با نام بهترین جراح اسلیو معده در کرمان هستید،در ادامه نیز با ما همراه باشید.

نحوه ی انجام عمل جراحی لاغری اسلیو معده به چه شکلی است؟

در این بخش از مقاله لازم به ذکر می باشد که عمل لاغری اسلیو معده به عنوان یکی از بهترین عمل های لاغری شناخته شده، چرا که بالاترین کاهش وزن را برای شما عزیزان رقم خواهد زد. به همین دلیل در این بخش از مقاله می خواهیم در رابطه با نحوه ی انجام عمل لاغری اسلیو معده بحث کنیم.

باز کردن شکم بیمار

در عمل لاغری اسلیو معده ابتدا پزشک متخصص شکم فرد بیمار را باز می کند تا بتواند تغییرات لازمه را به روی وی اعمال کند؛ در ادامه انجام عمل اسلیو معده بخش اعظمی از معده ی شخص بیمار توسط پزشک متخصص بریده شده و اندازه ی نهایی معده ی ایشان خیلی کوچک خواهد شد. به این ترتیب کسی که عمل لاغری اسلیو معده را انجام داده باشد، دیگر به هیچ وجه نمی تواند حجم زیادی غذا را مصرف کرده و می داند که معده ی او پذیرش بسیار کمی خواهد داشت.

این در حالی است که در عمل اسلیو معده از راه های متفاوتی به لاغری شما کمک خواهد شد. به عبارتی دیگر کوچک شدن اندازه ی معده ی افراد چاق در بعضی دیگر از عمل های لاغری هم وجود دارد،

اما عمل اسلیو معده مزایای خاصی دارد که در قسمت های دیگری در رابطه با آن بحث خواهیم کرد. در کل انجام عمل اسلیو معده به افراد چاق کمک می کند تا بتوانند بیشتری وزن اضافه را از دست داده و به روال عادی زندگی خود برگردند.

نکته لازم به ذکر دیگر این است که انجام عمل اسلیو معده به شما کمک می کند تا بیماری های ناشی از چاقی شما چه بیماری های جسمی و چه بیماری های روحی را به طور کامل درمان شود.

باز کردن شکم بیمار
باز کردن شکم بیمار

شما در حال خواندن مقاله ای علمی وپزشکی تحت نام بهترین جراح اسلیو معده در کرمان هستید،در ادامه نیز با ما همراه باشید.

چرا عمل جراحی اسلیو معده به عنوان یکی از بهترین عمل های لاغری شناخته شده است؟

در این قسمت از مقاله تصمیم داریم شما را با مزیت‌ ها یا با معیارهایی که سبب شناخته شدن عمل اسلیو معده به‌ عنوان یکی از بهترین عمل‌ های جراحی لاغری شده است، آشنا کنیم، با ما همراه بوده باشید و اطلاعات خود را در رابطه با عمل اسلیو معده و مزیت‌ های آن افزایش دهید در سطر قبلی نحوه ی انجام عمل اسلیو معده برای شما عزیزان بیان شد، اکنون تصمیم داریم بگوییم دقیقاً همان قسمتی از معده فرد بیمار که در عمل اسلیو معده بریده خواهد شد، دارای هورمون است، به اسم هورمون گرسنگی.

همان طور که متوجه شدید با بریده شدن معده فرد بیمار آن هورمون گرسنگی هم به طور کامل یا بخش اعظم آن از بین خواهد رفت و دیگر فرد در بدن خود هورمونی که وظیفه انتقال حس گرسنگی به مغز را داشته باشد، نخواهد داشت؛ به این ترتیب وی سریع‌ تر لاغر شده و لاغری تضمینی خواهد بود.

همان‌ طور که می‌ دانید جلوگیری از پرخوری یکی از مشکل‌ ترین و دردسر اصلی افراد چاق و مبتلا به اضافه وزن می‌ باشد؛ این در حالی است که زمانی که شما انجام عمل اسلیو معده را داشته باشید، دیگر از پرخوری و بالا بودن اشتها خبری نبوده و غذا را دقیقاً به مقدار مورد نیاز خودتان میل خواهید کرد.

پیشنهاد می کنیم از مقاله عمل اسلیو معده در گرگان دیدن نمایید.

حذف هورمون گرسنگی

پس یکی از مهم‌ ترین علت‌ هایی که عمل اسلیو معده به‌ عنوان عملی بهترین عمل جراحی لاغری شناخته شده‌ است، حذف هورمون گرسنگی بوده و همین یک مورد سبب می‌ شود که شما یک لاغری تضمینی را در این عمل به همراه داشته باشید.

همین یک مورد در هیچ ‌یک از عمل های لاغری وجود نداشته و به عبارتی عمل‌ های لاغری دیگر لاغری تضمینی را برای شما به ارمغان نخواهند آورد و اگر دیگر عمل‌ های لاغری را انجام دهید، ممکن است، روزی مجدد چاق شوید، اما این احتمال در عمل اسلیو معده بسیار پایین بوده و یا این‌ که اصلاً وجود نخواهد داشت به همین دلیل عمل اسلیو معده به عنوان بهترین عمل جراحی لاغری شناخته شده و مزیت‌ های فراوانی دارد.

حذف هورمون گرسنگی
حذف هورمون گرسنگی

در ادامه ی بررسی موضوع بهترین جراح اسلیو معده در کرمان با ما همراه باشید.

تکنیک مدرن انجام عمل لاغری اسلیو معده چه مزایایی دارد؟

همان‌ طور که در سطرهای قبلی با ما همراه بودید برای انجام عمل اسلیو معده پزشک متخصص شما باید شکاف خاصی را بر روی بدنتان ایجاد کرده و برای انجام اقدامات لازم عمل دست به کار شود. این در حالی‌ است که بعد از انجام عمل لاغری اسلیو معده همچنان جای بخیه‌ ها بر روی بدن شما باقی مانده و ظاهری نازیبا خواهد داشت.

روش لاپاروسکوپی

این روزها تکنیک جدیدی به نام روش لاپاروسکوپی به روی کار آمده و این مشکل را برطرف کرده و به شما کمک می کند تا دقیقاً همان عمل اسلیو معده با همان مزایا و فواید را انجام داده، اما دیگر نیازی به ایجاد شکاف بر روی بدن شما نخواهد بود. به‌ این‌ ترتیب که در روش لاپاروسکوپی از چند میله ای که بر سر آن‌ ها دوربین‌ های خاصی نصب شده است، استفاده شده و صرفاً روی بدن شما شکاف هایی به طول یک سانت ایجاد خواهد شد.

به‌ این‌ ترتیب دکتر متخصص شما به کمک این میله‌ های مدرن عمل این جراحی را انجام داده و توسط دوربینی که بر بالای آن‌ ها نصب شده است، می‌ تواند داخل شکم شما را به راحتی ببینند. به همین دلیل تکنیک مدرن استفاده از لاپاروسکوپی بسیار مفید بوده و این روزها طرفداران خاص خود را دارد.

در قسمت های قبلی دیدید که عمل اسلیو معده بسیار پرفایده بوده و نسبت به عمل‌ های لاغری دیگر مزایای بیشتری دارد؛ این در حالی است که اگر همین عمل با استفاده از تکنیک مدرن و روش جدید لاپاروسکوپی انجام شود، قطعاً مزایای بیشتری در پی داشته و همان یک مشکل عدم زیبایی روی شکم فرد را هم به طور کامل از بین خواهد برد.

به همین دلیل توصیه می کنیم که اگر قصد انجام عمل اسلیو معده را دارید، هرچه سریع‌ تر برای آن اقدام کرده و از فواید بی شمار آن بهره ببرید.

روش لاپاروسکوپی
روش لاپاروسکوپی

در ادامه ی بحث اصلی مقاله یعنی بهترین جراح اسلیو معده در کرمان با ما همراه باشید.

عمل لاغری اسلیو معده برای چه افرادی گزینه ی خوبی خواهد بود؟

در حالت کلی چند مورد خاص برای موافقت با عمل اسلیو معده شما مورد نیاز است؛ به طور مثال شما باید حجم توده بدنی بالاتر از سی و پنج یا چهل را داشته باشید تا بتوانید این عمل را انجام داده و از فواید بی‌ شمار آن بهره‌ مند شوید.

همان‌ طور که می‌ دانید درصد چاقی افراد با یک دیگر متفاوت است و تمامی افراد میزان چاقی ثابتی را ندارند، به همین دلیل صرفاً زمانی شما می توانید عمل اسلیو معده را به‌ عنوان بهترین عمل لاغری انجام دهید که از توده بدنی بالای سییا چهل درصد برخوردار بوده و به‌ عبارتی حجم وزن اضافه بدن شما بیشتر از حد عادی باشد.

۵ سال در وزن فعلی بوده باشید

یکی دیگر از مواردی که نشان می دهد شما برای انجام عمل اسلیو معده مناسب هستید، این است که چیزی حدود ۵ سال در وزن فعلی بوده باشید و به هیچ وجه وزن شما تغییری نکرده باشد. به عبارتی دیگر ورزش و تمرینات ورزشی دشوار هم برای کاهش وزن شما جواب گو نبوده و نتوانسته باشید، از این طریق، برای کاهش وزن خود اقدام کنید‌.

از دیگر مواردی که تعیین می کند، شما برای انجام عمل اسلیو معده مناسب هستید، می توان به سن بالاتر از هشت سال اشاره کرد. همان طور که می دانید در صورتی که سن خیلی کمی داشته باشید، نمی توانید عمل لاغری اسلیو معده را انجام داده و با عمل شما موافقت نخواهد شد.

از دیگر مواردی که برای اقدام به عمل لاغری اسلیو معده لازم است، عدم به کار گیری دخانیات یا هر نوع مشروبات الکلی می باشد. همان طور که می دانید استفاده از هر نوع دخانیاتی سلامت شما را به خطر انداخته و همچنین دیگر نمی توانید برای انجام عمل اسلیو معده اقدام کنید. به همین دلیل اگر قصد انجام عمل اسلیو معده را دارید، توصیه می کنیم، قبل از اقدام به عمل حتماً از مصرف هر نوع دخانیات و نوشیدنی های حاوی الکل پرهیز کرده و اهمیت این موضوع را بدانید.

۵ سال در وزن فعلی بوده باشید
۵ سال در وزن فعلی بوده باشید

در ادامه ی بحث مقاله ی پیش رو یعنی بهترین جراح اسلیو معده در کرمان با بررسی مراقبت های قبل از جراحی اسلیو معده با شما هستیم.

با مراقبت های قبل از انجام عمل لاغری اسلیو معده آَشنایی دارید؟

انجام عمل اسلیو معده به‌ عنوان بهترین عمل لاغری یکی از مواردی است که نیازمند مراقبت های فراوانی بوده و حتماً باید این جلسات مشاوره‌ ای قبل از انجام عمل را انجام دهید تا بدانید در قبل از عمل چه مراقبت‌ هایی را رعایت کرده و در حین عمل هم چه اقداماتی را انجام دهید.

یکی از مراقبت‌ های لازم قبل از انجام عمل اسلیو معده داشتن رژیم غذایی ارائه‌ شده توسط پزشک شما می باشد که برای ثبات وزن شما مناسب بوده و به شما کمک می کند تا بتوانید وزن ثابتی داشته باشید و عمل لاغری شما با درصد موفقیت بالایی انجام شود.

عدم مصرف هر نوع مواد مخدر و نوشیدنی های حاوی الکل

از دیگر مراقبت هایی که قبل از عمل اسلیو معده باید انجام دهید و می‌ توانیم به عدم مصرف هر نوع مواد مخدر و نوشیدنی های حاوی الکل اشاره کنیم و لازم است، بدانید استفاده هر یک از آن‌ ها سلامت شما را به خطر انداخته و بسیار مضر است؛ پس در عدم مصرف آن کوشا باشید و این مورد را جدی بگیرید.

از دیگر مواردی که باید قبل از انجام عمل اسلیو معده رعایت کنید تا بتوانید عمل بهتری داشته باشید، می توانیم به عدم مصرف بعضی از داروهای شیمیایی یا گیاهی اشاره کنیم. لازم به ذکر است که بعضی از داروها سبب افزایش خون‌ ریزی شما شده و باعث می‌ شوند که عمل سختی را در پیش داشته باشید، به همین دلیل باید از مصرف این نوع داروهای شیمیایی یا گیاهی قبل از انجام عمل اسلیو معده پرهیز کرده و این موضوع را جدی بگیرید.

عدم مصرف هر نوع مواد مخدر و نوشیدنی های حاوی الکل
عدم مصرف هر نوع مواد مخدر و نوشیدنی های حاوی الکل

در ادامه ی سوژه ی مقاله ی بهترین جراح اسلیو معده در کرمان با بررسی چگونگی و نحوه ی جراحی اسلیو معده با شما عزیزان هستیم.

چگونه در رابطه با نحوه ی انجام عمل لاغری اسلیو معده مطلع خواهید شد؟

همان‌ طور که می‌ دانید و در قسمت قبلی هم در رابطه با آن بحث کردیم عمل اسلیو معده یکی از عمل‌ هایی است که باید مراقبت‌ های قبل از آن را بسیار جدی گرفته و در رابطه با آن اطلاعات خود را افزایش دهید، این در حالی است که سوال پیش می‌ آید چگونه باید اطلاعات خود را افزایش دهیم؟ در ادامه اطلاعات بیشتری را در این زمینه به شما ارائه خواهیم داد.

در زمانی که شما برای انجام عمل اسلیو معده اقدام می کنید، باید کلینیک مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای انتخاب آن معیارهای متفاوتی را در نظر بگیرید، این در حالی‌ است که وجود جلسات قبل از عمل در هر یک از کلینیک‌ ها انجام نشده و باید در زمان انتخاب کلینیک خود، وجود این جلسات را جدی بگیرید؛

چرا که در همین جلسات مشاوره قبل از عمل چگونگی نحوه انجام عمل اسلیو معده به شما عزیزان به طور کامل آموزش داده شده و در رابطه با مراقبت‌ های قبل از عمل و اقدامات لازم در حین عمل به طور کامل مطلع خواهید شد.

کلینیکی را انتخاب کنید که برگزاری جلسات مشاوره‌ ای قبل از عمل را جدی گرفته می شود

به همین دلیل توصیه می کنیم، کلینیکی را انتخاب کنید که برگزاری جلسات مشاوره‌ ای قبل از عمل را جدی گرفته و در رابطه با آن اهمیت خاصی را قائل شوند، علاوه بر این لازم به ذکر است که شما هم برای این‌ چنین جلساتی ارزش قائل شده و برای حضور در آن‌ ها جدیت لازم را داشته باشید.

تمامی نکات مهم در رابطه با چگونگی انجام عمل اسلیو معده یا مراقبت‌ های قبل از عمل در همین جلسات مشاوره‌ ای برای شما عزیزان به طور کامل شرح داده شده و باید بدانید که اهمیت آن‌ ها از جلسات دیگر بالاتر خواهد بود. وجود همین جلسات مشاوره قبل از عمل به شما این کمک را می کند که هم اطلاعات خود را افزایش داده و هم این‌ که بدانید نحوه انجام عمل به چه شکلی است و هم به این ترتیب استرس شما در زمان انجام عمل کاهش پیدا کرده و همین کاهش استرس به شما کمک می کند تا عمل بهتری را داشته باشید.

کلینیکی را انتخاب کنید که برگزاری جلسات مشاوره‌ ای قبل از عمل را جدی گرفته می شود
کلینیکی را انتخاب کنید که برگزاری جلسات مشاوره‌ ای قبل از عمل را جدی گرفته می شود

بعد از انجام عمل اسلیو معده باید چه اقداماتی را انجام دهید؟

در این بخش از مقاله تصمیم داریم در رابطه با نکاتی که باید بعد از انجام عمل اسلیو معده رعایت کنید، بحث کرده و شما را در این مورد مطالعه کنیم. رعایت نکات بعد از عمل به اندازه رعایت نکات قبل از عمل مهم و ضروری بوده و نباید از اهمیت آن غافل شوید.

به همین دلیل توصیه می کنیم، با پزشک معالج خود مشورت کرده و نکاتی که باید رعایت کنید را تک‌ به‌ تک به خاطر بسپارید. یکی از مهم‌ ترین نکاتی که بعد از انجام عمل لاغری اسلیو معده باید رعایت کنید، این است که از مصرف هر نوع مواد مخدر و نوشیدنی های حاوی الکل به طور جدی پرهیزکنید.

داشتن رژیم غذایی مختص به دوران نقاهت

از دیگر مواردی که باید بعد از انجام عمل اسلیو معده رعایت کنید داشتن رژیم غذایی مختص به دوران نقاهت و همچنین دوران بعد از عمل می باشد و رعایت آن بسیار لازم و ضروری است. زمانی که شما ورزش و رژیم غذایی خاصی را دنبال کنید، قطعاً نتیجه عمل بهتری را داشته و کاهش وزن بیشتری را برای خود به ارمغان خواهید آورد.

از دیگر نکاتی که باید بعد از انجام عمل اسلیو معده رعایت کنید، می‌ توانیم به عدم پرخوری و مصرف نوشیدنی‌ های قند دار اشاره کنیم. همان‌ طور که می‌ دانید بعد از انجام عمل اسلیو معده سایز معده شما بسیار کوچک شده و ظرفیت پذیرش مواد غذایی با حجم بالا را نداشته و همچنین نمی‌ تواند بیشتر از ظرفیت خود غذایی را بپذیرد به همین دلیل توصیه می کنیم، از داشتن هر نوع پرخوری جداً پرهیز کرده و همچنین با داشتن نوشیدنی‌ های قند دار در برنامه غذایی خود، احتمال چاقی مجدد خود را افزایش ندهید.

یکی دیگر از نکاتی که باید دقیقاً رعایت کنید و تا مدت‌ ها بعد از انجام عمل اسلیو معده نباید از انجام آن غافل شوید، عدم حمل شی‌ء سنگین می باشد. به‌ عبارتی دیگر زمانی که شما عمل اسلیو معده را انجام می‌ دهید و معده شما بخیه‌ های فراوانی می‌ خورد، نباید جسم سنگینی را بلند کنید.

داشتن رژیم غذایی مختص به دوران نقاهت
داشتن رژیم غذایی مختص به دوران نقاهت

آیا می دانید دوران نقاهت بعد از انجام عمل لاغری اسلیو معده چگونه سپری می شود.

همان لحظه که از اتاق عمل خارج می‌شوید باید بعد از به‌ هوش آمدن خودتان چند قدمی را پیاده‌ روی کرده و از نشستن در همان لحظه خود داری کنید. پزشک متخصص به شما خواهد گفت که بعد از انجام عمل اسلیو معده و به‌ هوش آمدن باید بلند شده و به آرامی چند قدمی را پیاده‌ روی کنید، همین یک مورد سبب افزایش مزیت های عمل شما خواهد شد.

این در حالی‌ است که بعد از پیاده‌ روی در حد یک الی دو دقیقه باید به طور کامل استراحت مطلق داشته و به‌ هیچ‌ وجه برای هیچ اقدامی بلند نشده یا فعالیت خاصی را انجام ندهید. دوران نقاهت بعد از انجام عمل اسلیو معده به این شکل است که شما رژیم غذایی خاصی را دنبال کرده و صرفاً اجازه دارید، نوشیدنی‌ های بسیار رقیق را میل کنید و از داشتن هر نوع مواد غذای جامدی در برنامه غذایی خود به طور جدی پرهیز کنید.

دوران نقاهت بعد از انجام عمل اسلیو

در دوران نقاهت بعد از انجام عمل اسلیو معده فرد بیمار به‌ تازگی بخیه خورده و باید برای ترمیم آن اقدام شود، به همین دلیل رژیم غذایی شما بسیار سخت بوده و به این شکل است که نوشیدن یک لیوان آب را در طول مدتی طولانی انجام داده و توجه داشته باشید که بعد از نوشیدن هر یک جرعه آب باید چیزی حدود بیست الی سی دقیقه فاصله انداخته و بعد از گذشت این زمان برای نوشیدن جرعه دوم اقدام کنید. به این ترتیب فشار زیادی به معده شما وارد نشده و به آن کمک می کنید تا سریع‌ تر ترمیم شود و بخیه‌ های آن بهبود یابد.

علاوه‌ بر این در دوران نقاهت و بعد از انجام عمل اسلیو معده، معده فرد بیمار به ویتامین و پروتئین‌ های فراوانی نیاز داشته و باید برای ترمیم آن اقدام کنید؛ به همین دلیل پزشک متخصص شما مصرف چند نوع داروی تقویت‌ کننده را پیشنهاد داده و توصیه می کنیم که تمامی آن‌ ها را در برنامه غذایی خود جای دهید تا بتوانید سریع‌ تر دوران نقاهت بعد از انجام عمل اسلیو معده را به پایان برسانید.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از دوران نقاهت بعد از عمل اسلیو معده، مقاله قلیون کشیدن بعد از عمل اسلیو را مطالعه نمایید.

دوران نقاهت بعد از انجام عمل اسلیو
دوران نقاهت بعد از انجام عمل اسلیو

آیا با مقدار و نوع درد بعد از انجام عمل لاغری اسلیو معده آشنایی دارید؟

شاید با توجه به بیان تمامی مطالب بالا برای شما این سوال به وجود بیاید که بعد از انجام عمل اسلیو معده درد فرد بیمار تا چه اندازه خواهد بود و آیا این که اصلاً این عمل دردی دارد؟ در ادامه تصمیم داریم در رابطه با همین موضوع بحث کرده و مطالب سودمندی را به شما همراهان عزیز ارائه نماییم با ما همراه باشید.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در اینباره، مقاله چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن را مطالعه کنید.

انجام عمل اسلیو معده درد فراوانی ندارد

همان‌ طور که می‌ دانید انجام هر یک از عمل‌ های جراحی شامل دردی خواهد شد، این در حالی‌ است که انجام عمل اسلیو معده درد فراوانی نداشته و علاوه بر این پزشک متخصص تان با توجه به نوع بدن شما و عمل کرد آن تعدادی داروی مسکن را در نظر گرفته و به شما ارائه خواهد داد تا بتوانید در زمان وجود هر نوع دردی از آن‌ ها مصرف کنید و درد خود را به حداقل برسانید.

همین موضوع سبب کاهش درد شما شده و به راحتی می توانید درد ناشی از انجام عمل اسلیو معده را تحمل کرده یا با مصرف چند نوع داروی مسکن هم آن را پشت سر بگذارید. در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که در حالت کلی انجام هر یک از انواع عمل های لاغری یا هر عمل جراحی دیگری شامل دردهایی خواهد شد و این موضوعی طبیعی بوده و خارج از عرف نمی‌ باشد، این در حالی‌ است که در انجام عمل اسلیو معده، درد ناشی از انجام عمل به مقدار فراوانی نبوده و می‌ توانید آن را به‌ راحتی پشت سر بگذارید.

علاوه بر این لازم است که بگوییم بعد از مصرف قرص‌ های ویتامین و پروتئین با کاهش درد همراه خواهید بود و با داشتن استراحت مطلق می توانید دوران نقاهت و درد بعد از عمل را به‌ راحتی پشت سر بگذارید، همین موضوع به شما عزیزان کمک می کند تا بتوانید مقدار درد ناشی از انجام عمل اسلیو معده را پشت سر گذاشته و به‌ راحتی آن را تحمل کنید.

انجام عمل اسلیو معده درد فراوانی ندارد
انجام عمل اسلیو معده درد فراوانی ندارد

رژیم غذایی کسانی که عمل لاغری اسلیو معده را انجام داده اند به چه شکلی است؟

در این بخش از مقاله تصمیم داریم رژیم غذایی بعد از دوران نقاهت را برای شما عزیزان توضیح می دهیم و در رابطه با آن اطلاعاتی را به شما ارائه خواهیم داد. همان‌ طور که می‌ دانید دوران نقاهت بعد از انجام عمل اسلیو معده چیزی حدود یک هفته الی ده روز به طول انجامیده و بعد از آن باید نوع رژیم غذایی شما به شکل دیگری تغییر کند.

همان‌ طور که در سطرهای قبلی با ما همراه بودید، در دوران نقاهت باید صرفاً مایعات رقیق را مصرف کرده و از داشتن هر نوع مواد غذایی جامدی در برنامه غذایی خود به طور جدی پرهیز کنید؛ این در حالی‌ است که بعد از به اتمام رسیدن دوران نقاهت رژیم غذایی شما به این شکل خواهد بود که می توانید شیر کم چرب یا آب گوشت را هم به برنامه غذایی خود اضافه کرده و از ویتامین یا پروتئین آن‌ ها استفاده کنید.

برنامه غذایی شما دارای فازهای مختلفی است

اگر بخواهیم در رابطه با رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده بحث کنیم لازم است، بدانید که برنامه غذایی شما دارای فازهای مختلفی است که در ادامه به طور مفصل هر یک از فازهای آن را بررسی کرده و به طور کامل به شما عزیزان خواهیم گفت که در هر یک از فازهای ذکر شده می‌ توانید چه نوع مواد غذایی را مصرف کنید یا از مصرف چه نوع مواد غذایی پرهیز کنید.

این در حالی‌ است که داشتن رژیم غذایی زمانی برای شما کاربردی خواهد بود که آن را به طور کامل رعایت کرده و به شکلی نباشد که از رعایت بعضی از موارد آن پرهیز کنید به عبارتی دیگر لازم است، بدانید رعایت تک‌ تک نکات موجود در رژیم غذایی شما بسیار لازم و ضروری بوده و در تعیین‌ میزان نتیجه‌ گیری عمل شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. به‌ عبارتی دیگر زمانی که شما رژیم غذایی درستی را داشته باشید و آن را به طور کامل انجام دهید، قطعاً عمل بهتری داشته و با وزن کاهش وزن بیشتری همراه خواهید بود.

برنامه غذایی شما دارای فازهای مختلفی است
برنامه غذایی شما دارای فازهای مختلفی است

در رابطه با فازهای اول و دوم رژیم غذایی بعد از انجام عمل لاغری اسلیو معده چه اطلاعاتی دارید؟

در این بخش از مقاله تصمیم داریم شما را با فاز اول و دوم رژیم غذایی بعد از انجام عمل اسلیو معده آشنا کنیم و در رابطه با آن مطالب سودمندی را به شما همراهان عزیز ارائه نماییم اگر شما هم مانند هر فرد دیگری درگیر اضافه‌ وزن و مبتلا به بیماری‌ های ناشی از چاقی هستید، حتماً با ما همراه باشید و در رابطه با رژیم غذایی بعد از عمل اطلاعات خود را افزایش دهید.

فاز اول رژیم غذایی بعد از انجام عمل اسلیو معده شامل همان مواردی است که باید در دوران نقاهت انجام دهید. به عبارتی دیگر فاز اول رژیم غذایی بعد از انجام عمل اسلیو معده دقیقا همان دوران نقاهت خواهد بود. به همین دلیل فاز اول و دوران نقاهت دقیقا ًیک رژیم مشترک داشته و باید صرفاً به مصرف مایعات رقیق اکتفا کنید.

اما اگر بخواهیم در رابطه با فاز دوم رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده اشاره کنیم لازم است، بدانید که در این فاز می توانید مایعاتی مانند آب‌ میوه های بدون قند، شیر بسیار کم چرب، آب گوشت و …را هم مصرف کرده و به ویتامین مصرفی خود را افزایش دهید.

فاز دوم رژیم غذایی

فاز دوم رژیم غذایی بعد از انجام عمل اسلیو معده به شما کمک می کند تا بتوانید دوران بعد از عمل را به راحتی پشت سر گذاشته و به مراحل عادی زندگی خود برگردید. علاوه بر این لازم به ذکر است که به خوبی رعایت کردن فاز دوم رژیم غذایی شما به ترمیم راحت تر معده کمک فروانی کرده و بسیار مفید خواهد بود.

پس توصیه می کنیم، از رعایت تمام نکات فاز دوم رژیم غذایی غافل نشده و بدانید تاثیرات بسیار زیادی بر روی ترمیم معده ی شما خواهد داشت؛، چرا که معده ی فرد چاق در عمل اسلیو معده بریده شده و نیاز به ترمیم شدن خواهد داشت‌.

فاز دوم رژیم غذایی
فاز دوم رژیم غذایی

در رابطه با ویژگی های فاز سوم و چهارم رژیم غذایی بعد از انجام عمل اسلیو معده چه می دانید؟

همان‌ طور که می‌ دانید در کل رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده به دوران نقاهت، فاز اول و دوم و همچنین فاز سوم و چهارم تقسیم خواهد شد، به همین دلیل باید در رابطه با فاز سوم به شما عزیزان بگوییم که می‌ توانید غذاهای پوره ای یا غذاهایی که به طور کامل پخته و بعد از پخته شدن له شده است را مصرف کنید.

در فاز سوم نمی‌ توانید از غذایی جامد استفاده کنید

به عبارتی دیگر در فاز سوم رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده هم نمی‌ توانید از غذایی جامد استفاده کنید، اما می‌ توانید سیب‌زمینی آب‌ پز شده یا تخم‌ مرغ آب‌ پز شده را به طور کامل له کرده و مصرف کنید و ویتامین‌ های مورد نیاز بدن تان را تامین کنید؛

این در حالی‌است که استفاده از گوشت‌ هایی مثل گوشت ماهی که بافت بسیار نرمی دارد، به صورت پخته و له‌ شده می تواند در رژیم غذایی شما جای گرفته و از آن استفاده کنید.

در نهایت این فاز سوم رژیم غذایی شما نقطه عطفی است، بین فاز اول و دوم بوده و این‌ که می توانید مواد غذایی بیشتری را مصرف کنید، اما لازم است، بدانید که مصرف همین مواد غذایی پوری هم باید به شکلی باشد که به آرامی وارد معده شما شده و به عبارتی فشار زیادی به آن وارد نکند.

اگر بخواهیم در رابطه با فاز چهارم رژیم غذایی بعد از انجام عمل اسلیو معده هم با شما عزیزان صحبت کنیم لازم است، به این نکته توجه داشته باشیم که در فاز چهارم رژیم غذایی می‌ توانید غذاهایی مانند گوشت‌ های بسیار نرم را در برنامه غذایی خود قرار داده و کم‌ کم به حالت عادی رژیم غذایی بعد از اتمام ماه‌ های اول عمل نزدیک خواهید شد.

به‌ عبارتی دیگر در فاز چهارم رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده می‌ توانید از مواد جامدی مانند برنج و گوشت هم مصرف کنید.

در فاز سوم نمی‌ توانید از غذایی جامد استفاده کنید
در فاز سوم نمی‌ توانید از غذایی جامد استفاده کنید

آیا می دانید انجام عمل لاغری اسلیو معده چه تاثیری بر روند تغذیه ای دارد؟

در این مقاله تصمیم داریم شما را با تاثیر عمل انجام عمل اسلیو معده بر روی روند تغذیه فرد چاق آشنا کنیم، با ما همراه باشید. همان‌ طور که در سطرهای بالا هم گفتیم داشتن رژیم غذایی به شما کمک می کند تا بتوانید نتیجه عمل را به حالتی دیگر تغییر داده و کاهش وزن بالایی را برای خود رقم بزنید.

این در حالی‌ است که بعد از به اتمام رسیدن دوران نقاهت بعد از عمل اسلیو معده هم باید به طور کامل رژیم غذایی خاصی را دنبال کرده و طبق آن به زندگی عادی خود برگردید.

سال ها بعد از انجام عمل اسلیو معده هم باید طبق برنامه غذایی خاصی عمل کنید

به عبارتی دیگر حتی بعد از گذشت سال‌ ها بعد از انجام عمل اسلیو معده هم باید طبق برنامه غذایی خاصی مواد مشخصی را مصرف کرده و دیگر نمی‌ توانید مانند قبل به طور خود سرانه برای مصرف هر نوع مواد غذایی اقدام کنید، به همین دلیل روند کاهش وزن شما ثابت بوده یا به عبارتی دیگر احتمال افزایش وزن مجدد شما بسیار کم خواهد بود.

اگر شما هم از چاقی و اضافه‌ وزن رنج می‌ برید و قصد انجام عمل اسلیو معده را دارید، لازم است، بدانید که بعد با انجام آن روند مصرف تغذیه شما به طور دائم کاهش یافته و همیشه باید در حد نیاز خودتان غذا میل کنید، همین موضوع سبب می‌ شود که از پرخوری های نا به جا پرهیز کرده و نوشیدن مواد غذایی مضر را به‌ طور کامل کنار بگذارید.

به همین دلیل است که می‌ توانیم بگوییم داشتن عمل لاغری اسلیو معده به شما کمک می کند تا یک لاغری تضمینی را داشته باشید و بدون نگرانی از چاقی مجدد به زندگی خود ادامه دهید؛ همان‌ طور که در قسمت های قبلی هم ذکر شد، عمل اسلیو معده به‌ عنوان یک روش تضمینی برای لاغری بوده و علاوه بر این با کاهش اشتهای فراوانی هم همراه خواهید بود. پس نگران چاقی نبوده و این را بدانید که روند تغذیه شما یک روند بسیار درستی را در پیش خواهد گرفت.

سال ها بعد از انجام عمل اسلیو معده هم باید طبق برنامه غذایی خاصی عمل کنید
سال ها بعد از انجام عمل اسلیو معده هم باید طبق برنامه غذایی خاصی عمل کنید

آیا می دانید انجام عمل اسلیو معده چه تاثیری بر روند فعالیت شما دارد؟

در این بخش از مقاله تصمیم داریم در رابطه با تاثیر عمل اسلیو معده بر روند فعالیت شما بحث کنیم و مطالب سودمندی را به شما همراهان عزیز ارائه نماییم .

همان‌ طور که می‌ دانید افراد چاق و مبتلا به بیماری‌ های ناشی از آن دچار مشکلی هستند که نمی‌ توانند تحرک بالایی داشته باشند و به‌ عبارتی دیگر فعالیت آن‌ ها بسیار کم است، این در حالی می باشد که عدم فعالیت نه‌ تنها به نفع آن‌ها نبوده، بلکه باعث می‌ شود که وضعیت آن‌ ها بدتر شود.

به همین دلیل به شما عزیزان توصیه می کنیم، عمل اسلیو معده را انجام داده و به کمک آن بر روند فعالیت‌ های خود تاثیر مثبت بگذارید. اگر بخواهیم اطلاعات بیشتری در این مورد به شما همراهان عزیز ارائه نماییم لازم است، بگوییم که با انجام عمل اسلیو معده و کاهش وزن به مقدار قابل‌ توجهی می‌ توانید فعالیت های خود اضافه کرده و در صورت تمایل حتی برای چندین کار اقدام کنید.

در زمان‌ چاقی برای انجام هر کاری دچار مشکل بودید

در زمان‌ های چاقی برای انجام هر کاری دچار مشکل بودید و نمی‌ توانستید فعالیت‌ های لازم را انجام دهید این در حالی است که بعد از انجام عمل اسلیو معده و کاهش وزن به راحتی می‌ توانید فعالیت‌ های روزمره خود را انجام داده و حتی برای داشتن تمرینات ورزشی هم اقدام کنید و در رابطه با هیچ ‌یک از آن‌ ها به مشکل بر نخواهید خورد.

به عبارتی دیگر تأثیر عمل اسلیو معده بر روند فعالیت شما مثبت بوده و قطعاً می توانید فعالیت بیشتری داشته باشید و چه بسا فعالیت شما مثبت بوده و بر روند کاهش وزن شما تاثیر بیشتری داشته باشد.

همان‌ طور که می‌ دانید بعد از عمل اسلیو معده باید سعی کنید کاهش وزن خود را حفظ کرده و از ابتلا به چاقی مجدد به طور جدی پرهیز کنید، همین یک مورد باعث می‌ شود که شما بعد از انجام عمل اسلیو معده برای داشتن فعالیت های بیشتری تلاش کرده و در این زمینه موفق خواهید شد.

در زمان‌ چاقی برای انجام هر کاری دچار مشکل بودید
در زمان‌ چاقی برای انجام هر کاری دچار مشکل بودید

آیا می دانید انجام عمل اسلیو معده چه تاثیری بر روند زندگی شما دارد؟

در این بخشی از مقاله تصمیم داریم در رابطه با تاثیر عمل اسلیو معده بر روی روند زندگی شما صحبت کنیم و اگر در رابطه با این موضوع کنجکاو هستید، حتماً تا به انتها با ما همراه باشید. همان‌ طور که در سطرهای بالا با ما همراه بودید عمل اسلیو معده برای رژیم غذایی و ورزش شما بسیار مفید بوده و از این جهت به شما عزیزان کمک می کند تا بتوانید ورزش دائم و رژیم غذایی مناسبی را رعایت کنید؛ این در حالی‌ است که قطعاً روند زندگی شما هم تحت تاثیر قرار داده و با داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزشی دائم می توانید در روند زندگی خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنیم.

به عبارتی دیگر داشتن عمل اسلیو معده در روند زندگی شما تأثیری مثبت داشته و قطعاً شاهد نتایج آن خواهید بود. در این بخشی از مقاله لازم به ذکر است که انجام عمل اسلیو معده علاوه بر این‌ که از راه‌ های مختلفی بر روند زندگی شما تاثیر دارد، از طرفی دیگر با داشتن خوابی مناسب برای زندگی شما هم بسیار مفید بوده و می‌ تواند برای تنظیم شدن خواب به شما کمک کند.

هشت ساعت خواب کافی

داشتن عمل اسلیو معده به شکلی است که باید هشت ساعت خواب کافی را داشته باشید تا بتوانید از تمامی مزایا و فواید آن بهره‌ مند شوید، این در حالی‌ است که همین یک مورد در روند زندگی شما تاثیر مثبتی داشته و به شما کمک می کند تا زندگی بهتری را داشته باشید.

علاوه بر این لازم به ذکر است که در زمان‌ های گذشته محققان بر این باور بودند که خواب مناسب باید در تایمی از شب بوده و در غیر این صورت خوابی که داشتید اشتباه است،

این در حالی می باشد که به‌ تازگی محققان به این نتیجه رسیده‌ اند که داشتن هشت ساعت خواب کافی بوده و این‌ که این خواب در چه ساعاتی از شبانه‌ روز باشد، در ماهیت اصلی آن تغییری ایجاد نمی‌ کند و فواید آن به طور یکسان خواهد بود. به همین دلیل به شما عزیزان توصیه می کنیم، با انجام عمل اسلیو معده در روند زندگی خود تغییرات مثبتی را ایجاد کرده و در تنظیم شدن تایم خواب خودتان تلاش کنید.

هشت ساعت خواب کافی
هشت ساعت خواب کافی

بهترین جراح اسلیو معده در کرمان چه ویژگی هایی دارد؟

در این بخش از مقاله تصمیم داریم در رابطه با ویژگی‌ های بهترین جراحی اسلیو معده در کرمان بحث کنیم و مطالب سودمندی را به شما همراهان عزیز ارائه نماییم .

همان‌ طور که می‌ دانید اگر پزشک متخصصی مهارت کافی و تجربه لازم را داشته باشند، قطعاً به‌ عنوان یکی از بهترین جراحان عمل اسلیو معده شناخته شده و به عبارت دیگر برای این‌ که دکتر بهترین جراح اسلیو معده در کرمان باشد، لازم است تا تخصص بالایی داشته و در این زمینه تجربه لازم را هم به دست آورده باشد.

علاوه بر این لازم است، به شما عزیزان بگوییم که اگر به دنبال دکتری متخصص و جراحی خیلی خوب برای انجام عمل اسلیو معده هستید، به تهران مراجعه کرده و عمل خود را توسط دکتر سلیمی انجام دهید.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که دکتر سلیمی به عنوان بهترین جراحی اسلیو معده در تهران شناخته شده است، به دلیل این‌ که ایشان در مرکز ایران قرار دارند، می‌ توانند برای انجام عمل هر یک از افراد در تمامی شهرهای ایران اقدام کرده و با پذیرش آن‌ ها برای تغییر روند زندگی به افراد کمک کنند‌.

خوش‌ اخلاق بودن

از دیگر ویژگی‌ های بهترین جراحی اسلیو معده می توان به خوش‌ اخلاق بودن و خوش‌ برخورد بودن وی اشاره کرد. زمانی بهترین جراحی اسلیو معده خواهید بود که بتوانید با روی خوش با بیمار خود برخورد کرده و در رابطه با تمامی ویژگی‌ های وی اطلاعات لازم را به دست آورید.

به طور مثال اگر دکتری خوش‌ برخورد بوده باشد و با بیمار خود ارتباط قوی‌ را برقرار کرده و بتواند از تمامی ویژگی‌ های وی مطلع شود، قطعاً عملی بهتر انجام داده و در واقع می‌ داند که فرد بیمار دارای چه ویژگی‌ های خاصی می‌ باشد.

در نهایت لازم به ذکر است که دکتر سلیمی با نهایت خوش‌ رویی با شما برخورد کرده و در رابطه با تمامی ویژگی‌ های شما اطلاعات کامل را به دست می‌ آورد تا بتواند عمل بسیار خوبی را در کلینیک های تهران به انجام برساند. به همین دلیل توصیه می کنیم، برای انجام عمل اسلیو معده به کلینیک های بسیار پیشرفته تهران مراجعه کرده و توسط دکتر سلیمی عمل خود را به انجام برسانید و از تخصص ایشان بهره‌ مند شوید.

خوش‌ اخلاق بودن
خوش‌ اخلاق بودن

انتخاب جراح خوب برای انجام عمل اسلیو معده چه تاثیراتی در نتیجه ی عمل شما خواهد داشت؟

در این بخش از مقاله تصمیم داریم به شما عزیزان بگوییم که انتخاب بهترین جراح اسلیو معده در کرمان یعنی دکتر سلیمی چه تأثیری بر روی روند عمل شما خواهد داشت با ما همراه باشید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

همان‌طور که می‌دانید دکتر سلیمی در انجام عمل اسلیو معده مهارت کافی را داشته و افرادی که در کرمان ساکن هستند، می‌توانند با مراجعه به مطب ایشان در شهر تهران از تخصص وی بهره‌مند شده و عمل اسلیو معده خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

از فوایدی که تخصص پزشک متخصص معالج شما در انجام عمل اسلیو معده خواهد داشت، می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که قطعاً روند انجام عمل شما موفق بوده و عوارض ناشی از عمل به طور جدی کاهش پیدا خواهد کرد.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین جراح اسلیو معده در اهواز را مطالعه نمایید.

انتخاب جراح خوب برای انجام عمل اسلیو معده چه تاثیراتی در نتیجه ی عمل شما خواهد داشت؟
انتخاب جراح خوب برای انجام عمل اسلیو معده چه تاثیراتی در نتیجه ی عمل شما خواهد داشت؟

انتخاب بهترین مرکز درمانی برای انجام عمل اسلیو معده چه تاثیراتی بر تعیین جراح شما دارد؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که پیش می آید این است که آیا انتخاب مرکز درمانی تاثیری بر روی انتخاب پزشک دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که این موضوع می تواند به طور غیر مستقیم تاثیر بگذارد، یعنی اگر شما در ابتدا مرکزی را برای انجام اسلیو معده در نظر بگیرید، یا به شما پیشنهاد داده شود، پس طبیعی است که انتخاب پزشک هم با محدودیت هایی رو به رو می شود.

هر مرکز درمانی تنها از چند پزشک محدود در کادر درمانی خود استفاده می کند

توجه داشته باشید که هر مرکز درمانی تنها از چند پزشک محدود در کادر درمانی خود استفاده می کند، در بعضی از مرکز ها شما می توانید خود از بین پزشک های کادر درمان یکی را انتخاب کنید و در بعضی دیگر از مرکز ها این امکان به شما داده نمی شود و خود آن ها با توجه به قوانین خاصی که دارند، یک پزشک را برای شما انتخاب می کنند.

در رابطه با انجام عمل اسلیو معده در کرمان و انتخاب مرکز های درمانی به شما پیشنهاد می دهیم که انجام چنین عمل جراحی مهم و حساسی را در شهرستان کرمان که تجهیزات پزشکی محدودی دارد، انجام ندهید،

توجه داشته باشید که اگر چه عمل جراحی سلیو معده به تنهایی هیچ عوارضی ندارد، اما اگر در انتخاب پزشک و مرکز انجام عمل جراحی دقت نکنید، ممکن است، مشکلاتی برای شما پیش آید.

یکی از بهترین و کارآزموده ترین پزشک هایی که برای انجام عمل جراحی اسلیو معده در ایران وجود دارد، دکتر سلیمی است، به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم که اگر در شهر کرمان هستید، برای انجام عمل جراحی اسلیو معده به تهران مراجعه کنید و مرکزی را انتخاب کنید که دکتر سلیمی در آن عمل جراحی انجام می دهد، در این صورت می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که عمل اسلیو معده هم به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

هر مرکز درمانی تنها از چند پزشک محدود در کادر درمانی خود استفاده می کند
هر مرکز درمانی تنها از چند پزشک محدود در کادر درمانی خود استفاده می کند

انتخاب بهترین دکتر اسیلو معده در کرمان در نوع مرکز انتخابی شما چگونه موثر خواهد بود؟

حال این سوال اساسی پیش می آید که آیا انتخاب پزشک هم بر روی انتخاب مرکزی برای انجام عمل جراحی تاثیر می گذارد؟ در پاسخ به این سوال هم لازم می دانیم که نکات بسیار مهمی را بیان کنیم. توجه داشته باشید که پزشک های متخصص معمولا در مرکز های خاصی عمل جراحی اسلیو معده را انجام می دهند.

به عنوان مثال اگر شما در شهرستانی مانند کرمان زندگی می کنید، نمی توانید انتظار داشته باشید که پزشک های متخصص و مطرح کشور همگی در مرکز های درمان کرمان عمل های جراحی انجام دهند، البته باید بگوییم که پزشک های کرمانی هم مهارت و تخصص بالایی دارند و نمی توان از این موضوع غافل شد.

ابتدا یک پزشک متخصص را برای انجام عمل جراحی اسلیو معده انتخاب کنید

به هر حال توصیه ما به شما این است که در ابتدا یک پزشک متخصص را برای انجام عمل جراحی اسلیو معده انتخاب کنید و سپس با توجه به مراکزی که این پزشک ها در آن عمل جراحی انجام می دهند، یکی از این مراکز را برای انجام عمل جراحی خود انتخاب کنید و در انتخاب مرکز به هزینه ها هم توجه داشته باشید.

لازم به ذکر است که ما به جای شما تحقیقات لازم را انجام داده ایم و کار را برای شما ساده کرده ایم، طی تحقیقات انجام شده، بهترین دکتری که برای انجام عمل اسلیو معده وجود دارد، دکتر سلیمی است و به شما پیشنهاد می دهیم که در ابتدا این پزشک را برای انجام عمل جراحی خود انتخاب کنید و سپس متناسب با مرکز هایی که دکتر سلیمی در آن ها فعالیت دارد، یکی را انتخاب کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب پزشک و انتخاب مرکز درمانی تاثیرات بسیاری بر روی نتیجه نهایی دارد و به هیچ عنوان نمی توان از آن غافل شد. در بسیاری از موارد شاهد این هستیم که پزشک مهارت بالایی دارد، ولی از آن جایی که امکانات کافی در اختیار ندارد، نمی توان نتیجه ای رضایت بخش داشته باشد.

ابتدا یک پزشک متخصص را برای انجام عمل جراحی اسلیو معده انتخاب کنید
ابتدا یک پزشک متخصص را برای انجام عمل جراحی اسلیو معده انتخاب کنید

هزینه ی بهترین دکتر اسلیو معده در کرمان چگونه تعیین می شود؟

یکی از مهم ترین سوال ها در رابطه با عمل اسلیو معده بحث در رابطه با هزینه هایی است که این عمل جراحی به دنبال دارد، باید بگوییم که هزینه نهایی نهایی در عمل جراحی مانند اسلیو معده به عوامل مختلفی بستگی دارد که تصمیم داریم به بیان و توضیح این عوامل بپردازیم، اما قبل از هر چیزی به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل وجود همین عوامل مختلف است که نمی توانیم مبلغ ثابتی را برای انجام این عمل بیان کنیم.

در ابتدا توجه داشته باشید که هزینه های دریافتی پزشک معالج شما برای انجام عمل اسلیو معده تاثیرات به سزایی بر روی هزینه نهایی دارد، به شما این اطمینان را می دهیم که با انتخاب دکتر سلیمی، مطمئن خواهید بود که هزینه ها طبق تعرفه از شما اخذ می شود و سفر شما از کرمان به تهران باعث افزایش هزینه های انجام عمل نخواهد شد.

شرایط جسمی شخص هم از دیگر عواملی است که نمی توان از تاثیرات بسیار آن بر روی هزینه های نهایی غافل شد. توجه داشته باشید که افراد مختلفی با شرایط متفاوتی می توانند عمل اسلیو معده را انجام دهند، از این رو شرایط جسمی این افراد هم با یکدیگر تفاوت های دارد که بر روی هزینه های انجام عمل تاثیر خواهد گذاشت.

انتخاب مرکز انجام عمل جراحی

توجه داشته باشید که انتخاب مرکز انجام عمل جراحی در این موضوع هم تاثیر دارد، یعنی انتخاب مرکز های دولتی باعث می شود که هزینه های درمان شما کاهش پیدا کند، این در حالی است که اگر قصد دارید، عمل جراحی اسلیو معده را در بیمارستانی خصوصی انجام دهید، باید هزینه های بیشتری را پرداخت کند.

لازم به ذکر است که عوامل دیگری هم مانند آزمایش هایی که قبل از عمل جراحی باید انجام شوند، داروهایی که قبل و بعد از عمل اسلیو معده انجام می شود، تغذیه مناسب و موارد دیگری هم در تعیین هزینه های نهایی عمل اسلیو معده تاثیر گذار هستند که باید به همه این موارد توجه داشت.

انتخاب مرکز انجام عمل جراحی
انتخاب مرکز انجام عمل جراحی

در نهایت تمامی مطالب بالا را به این شکل می‌ توان بیان کرد که زندگی ماشینی و استفاده از غذاهای فست فود سبب اضافه وزن های فراوانی شده و این روزها افراد بسیار زیادی با چاقی رو به رو می‌ شوند. یکی از راه‌ حل‌ های بسیار مفید درمان چاقی و مبارزه با اضافه وزن استفاده از عمل‌ های لاغری می باشد و همان‌ طور که می‌ دانید عمل های لاغری شامل موارد بی‌ شماری است که در این مقاله با عمل اسلیو معده به طور مفصل آشنا شدیم.

همان‌ طور که می‌ دانید عمل اسلیو معده به‌ عنوان یکی از بهترین عمل‌ های جراحی در کل دنیا شناخته شده و هر روز طرفداران بسیار زیادی برای انجام این عمل اقدام می‌ کند. شما می‌ توانید با استفاده از عمل اسلیو معده برای کاهش وزن خود اقدام کرده و هر چه سریع‌ تر به زندگی عادی خود باز گردید.

انتخاب مرکز انجام عمل جراحی
انتخاب مرکز انجام عمل جراحی

بیماری‌ های چاقی

همان‌ طور که می‌ دانید افرادی که چاق هستند و از اضافه وزن بیش از حدی رنج می‌ برند، با بیماری‌ های چاقی درگیر بوده و سلامت آن‌ ها به خطر می‌ افتد. به همین دلیل شما می توانید هر چه سریع‌ تر برای انجام عمل اسلیو معده اقدام کرده و سلامت و تندرستی قبل را برای خود مجدداً به دست آورید.

این امر لازمه انجام عمل اسلیو معده می باشد که در مقایسه با دیگر عمل‌ های جراحی بسیار مناسب بوده و به دلیل کاهش وزن بسیار بالا و همچنین کاهش هورمون گرسنگی به شما کمک می کند تا یک کاهش وزن تضمینی را داشته باشید و در وزن ایده‌ آل خود به طور دائمی باقی بمانید.

از دیگر ویژگی‌ های عمل اسلیو معده می‌ توانیم به این موضوع اشاره کنیم که برای افرادی با توده بدنی بالای سی و پنج مناسب بوده و در صورتی‌ که اضافه‌ وزن بیش از حد داشته باشید، می‌ توانید برای انجام این عمل اقدام کنید. از دیگر ویژگی‌ هایی که به شما کمک می نماید تا برای انجام عمل اسلیو معده مناسب باشید، می توان به این مورد اشاره کرد که برای افرادی که به مواد مخدر یا هر نوع نوشیدنی الکلی اعتیاد دارند، اصلاً مناسب نخواهد بود.

بیماری‌ های چاقی
بیماری‌ های چاقی

اگر شما هم مانند هر فرد دیگری از چاقی و اضافه‌ وزن رنج می‌ برید و تمایل به انجام عمل اسلیو معده را دارید، قطعاً از مصرف هر نوع مواد مخدر و نوشیدنی های حاوی الکل پرهیز کرده و این را بدانید که علاوه بر این‌ که به سلامت خود لطمه وارد می کنید، دیگر نمی‌ توانید برای انجام عمل اسلیو معده اقدام کرده و با انجام عمل شما قطعاً مخالفت خواهد شد.

روش مدرن و کاربردی

از دیگر ویژگی‌ های عمل اسلیو معده می توانیم به روش مدرن و کاربردی اشاره کنیم که این روزها به روی کار آمده و شما عزیزان دیگر در روی شکم خود جای بخیه ای نخواهید داشت. در سطرهای بالا به طور مفصل در رابطه با چگونگی عمل کرد تکنیک مدرن بحث کردیم و دانستیم که وجود این روش مزایای عمل اسلیو معده را بیش از پیش کرده و دکترهای متخصص می توانند به راحتی این عمل را انجام دهند.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که دکتر سلیمی در کلینیک های حرفه ای تهران می تواند جلسات مشاوره ای قبل و بعد از عمل اسلیو معده را برای شما عزیزان برگزار کند تا بتوانید اطلاعات خود را در رابطه با تمامی موارد عمل اسلیو معده افزایش دهید و در ضمن همین مطلع شدن بیمار به کاهش استرس وی کمک خواهد کرد.

به همین دلیل توصیه می کنیم، در تمامی جلسات مشاوره ای قبل و بعد از عمل حضور پیدا کنید. علاوه بر این لازم به ذکر است که مراقبت های بعد از عمل اسلیو معده شامل موارد فراوانی است که از جمله ی آن ها می توانیم به رژیم غذایی در دوران نقاهت اشاره کنیم. همان طور که می دانید رژیم غذایی در تمام موراد شامل چهار فاز مختلف می باشد.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که رژیم غذایی بعد از انجام عمل لاغری اسلیو معده در فار اول به شکلی می باشد که فقط باید از نوشیدنی های سبک و کم حجم استفاده کرده و به هیچ وجه مواد غذایی جامدی را مصرف نکنید.

روش مدرن و کاربردی
روش مدرن و کاربردی

فاز اول رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده دقیقا با رژیم غذایی در دوارن نقاهت مشابه است

علاوه بر این لازم به ذکر می باشد که فاز اول رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده دقیقا با رژیم غذایی در دوارن نقاهت مشابه بوده و نکات مشترکی را باید در آن ها رعایت کنید. نکته لازم به ذکر در این بخش از مقاله این است که نوشیدن آب در فاز اول پس از اقدام به جراحی اسلیو معده باید به شکلی باشد که آب را به آرامی نوشیده و از مصرف به یک باره به طور جدی پرهیز کنید.

چرا که معده ی فردی که به تازگی عمل لاغری اسلیو معده را انجام داده است، حساس بوده و نمی تواند حجم آب را به یک باره در داخل خود تحمل کند. به همین دلیل توصیه می کنیم، در تمامی فازهای رژیم غذایی بعد از انجام عمل لاغری اسلیو معده این نکته را رعایت کنید.

اگر بخواهیم در رابطه با فاز دوم رژیم غذایی بعد از انجام عمل اسلیو معده بحث کنیم، لازم است، بگوییم در این مرحله می توانید از مواد غذایی مانند آب گوشت، شیر و. . . . استفاده کنید. در نظر داشته باشید که مصرف هر نوع نوشیدنی قند داری را به طور جدی کنار گذاشته و از خطرات احتمالی آن غافل نشوید.

فاز سوم رژیم غذایی

فاز سوم رژیم غذایی بعد از انجام عمل اسلیو معده به این شکل است که شما می توانید مواد غذایی مانند پوره ی سیب زمینی را به برنامه ی غذایی خود اضافه کنید.

در ادامه لازم است، بدانید که در فاز چهارم رژیم غذایی بعد از انجام عمل اسلیو معده هم می توانید به مقدار کمی گوشت یا برنج مصرف کرده و می توانید به روند عادی زندگی خود برگردید. این در حالی است که به هیچ وجه نمی توانید از فست فودها استفاده کرده و از خطرات احتمالی آن غافل نشوید.

توجه داشته باشید که در این مقاله در رابطه با تاثیر انتخاب پرشک بر روی انتخاب مرکز انجام عمل اسلیو معده مطالبی را بیان کرده ایم و البته حالت برعکس این موضوع را هم به طور کامل شرح داده ایم، یعنی این که انتخاب مرکز درمانی چه تاثیری بر روی انتخاب پزشک خواهد گذاشت.

در نهایت به این موضوع پرداختیم که هزینه های انجام عمل اسلیو معده با توجه به چه معیارها و فاکتورهایی مشخص می شود، همانطور که در متن این مقاله این موضوع را کامل شرح داده ایم، عوامل بسیاری در این تعیین هزینه تاثیر دارند و هر یک از این عوامل را به طور کامل شرح داده ایم.

از این که این مقاله را مطالعه کردید، ممنونم و امیدوارم برای شما عزیزان مفید و کاربردی بوده باشد.

مقالات زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید