لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز

فهرست مطالب

در این مقاله، موضوع لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز را بررسی می کنیم.

لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز عنوانی است که امروزه به صورت مداوم در فضای مجازی و گوگل می بینیم و می شنویم. ما در مجموعه مجرب دکتر سلیمی به دنبال آن هستیم تا بتوانیم به صورت علمی و صحیح، پرده از خواص بی نظیر خاکشیر در لاغری برداریم و بدانیم که اصولاً چگونه ماده ای همانند خاکشیر می تواند به لاغری ما کمک کرده و یا حتی چگونه این ماده پر خاصیت و مهم در بدن ما نقش دارد؟

همچین در مقاله جامع و کاربردی لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز به سراغ موارد مهم دیگری نیز خواهیم رفت تا شما عزیزان بتوانید با خواندن مقاله جامع لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز، به دیدی جامع و کامل تر نسبت به خواص و فواید خاکشیر برسید و از جزئیات و مکانیسم عملکرد خاکشیر در بدن خود مطلع شوید.

 

پیشنهاد می کنیم از پست لاغری با سماق و خاکشیر دیدن کنید.

لاغری سریع با خاکشیر

دوستان عزیز واقعیتش این است که این اندازه لاغری با خاکشیر کاری بسیار سخت (نزدیک به غیر ممکن) است. راه پیشنهادی ما برای بدست آوردن راحت این اندازه از لاغری در bmi های بالا، استفاده از روش های اسلیو معده و بای پس معده است. 

برای دریافت مشاوره در زمینه روش های اسلیو و بای پس معده با ما در تماس باشید:

09120174510

امروزه افراد بسیار زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که می خواهند با استفاده از خوراکی های طبیعی و بی ضرر، به تناسب اندام و کاهش وزن دست پیدا کنند و در این زمینه راهکارهای مختلفی را امتحان می‌کنند و گاهاً به نتیجه رسیده و گاهی هم به نتیجه نخواهند رسید.

لاغری سریع با خاکشیر
لاغری سریع با خاکشیر

یکی از مهمترین موادی که در طب سنتی و ایرانی ما بسیار بر آن تاکید شده است، استفاده از خاکشیر برای رفع مشکلات مختلفی است که یکی از آنها چربی سوزی این ماده غذایی و خنک کننده بدن می‌باشد که می‌تواند در این زمینه بسیار به کسانی که به دنبال کاهش وزن و تناسب اندام هستند، کمک کرده و در واقع مکانیسم سوخت و ساز و چربی سوزی بدن آنها را افزایش داده و از این طریق لاغری و کاهش وزن و در نهایت تناسب اندام را برای این دسته از افراد به ارمغان آورد که از خاصیت بسیار مهم و پر اهمیتی برای خاکشیر محسوب خواهد شد.

لطفا از پست خاکشیر و سرکه برای لاغری دیدن کنید.

دانه های خاکشیر دارای خاصیت های مختلفی از جمله خاصیت افزایش سوخت و ساز بدن و چربی سوزی هستند

ما در مقاله جامع لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز،  اگر بخواهیم در مورد علت و یا مکانیسم لاغری و طرز مصرف خاکشیر صحبت کنیم، باید بگوییم که دانه های خاکشیر دارای خاصیت های مختلفی از جمله خاصیت افزایش سوخت و ساز بدن و چربی سوزی هستند که این عامل باعث می شود که ما پس از مصرف یک لیوان خاکشیر که حاوی تعداد زیادی از دانه های این ماده می باشد، روند سوخت و ساز و یا متابولیسم بدن خود را افزایش داده و می دانیم وقتی متابولیسم و سوخت و ساز بدن افزایش پیدا کند، منجر به افزایش مصرف سلول های بدن خواهد شد.

سلول های بدن اگر در چنین شرایطی با میزان زیادی از خوراکی های وارد شده به بدن روبرو نشوند و یا اصطلاحاً ما دارای رژیم غذایی متناسبی برای لاغری و تناسب اندام باشیم، می توانیم به این نتیجه برسیم که در چنین مواردی بدن ما چربی های مختلف اندام ها و اعضای مختلف خود را سوزانده و از آن برای تامین سوخت و ساز و انرژی بدن استفاده می کند و از این طریق می‌توان گفت که خاصیت چربی سوزی خاکشیر می تواند لاغری و تناسب اندام را برای هر فردی که به دنبال کاهش وزن و تناسب اندام و لاغری است، به دنبال داشته باشد.

البته باید بسیار بر این موضوع تاکید داشته باشیم که اگر فردی که به دنبال لاغری و تناسب اندام است، از خاکشیر استفاده کند اما رژیم غذایی خاصی را در برنامه روزانه خود نداشته باشد و با متخصصین این امر در زمینه لاغری و تناسب اندام مشورت نکند، قطعاً نمی‌تواند به یک نتیجه بسیار ملموس و پر فایده ای دست پیدا نماید.

پیشنهاد می کنیم مقاله رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه را مطالعه نمایید.

فعالیت جسمانی و ورزش

حتماً باید فعالیت جسمانی و ورزش را مکمل با رژیم غذایی مناسب که حاوی نوشیدنی خاکشیر است، داشته باشد تا بتواند به نتیجه دلخواه و سریع خود در لاغری و کاهش وزن دست پیدا کند.

این نکته نیز می‌تواند برای بسیاری از افرادی که با گرفتن رژیم های غذایی بسیار سخت و طاقت‌فرسا انرژی خود را از دست می دهند نیه بسیار پر اهمیت باشد که یکی از خواص خاکشیر هنگامی که با آب و عسل مخلوط می شود، همین افزایش انرژی و رفع ضعف و کاهش خستگی بدن می باشد که در این زمینه ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر دچار چنین مشکلی هستید، حتما از ترکیب آب عسل و خاکشیر استفاده کنید که می تواند ترکیبی بسیار حائز اهمیت و معجزه آسا باشد.

با ما در ادامه مقاله جامع لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز همراه باشید تا بتوانیم با ارائه مطالب کاربردی‌تر که مکمل این مطلب می باشد،  شما را یاری داده و استفاده اصولی و صحیح  خاکشیر برای لاغری را نیز به شما بیاموزیم.

فعالیت جسمانی و ورزش
فعالیت جسمانی و ورزش

پس با مجموعه دکتر سلیمی که یکی از بهترین متخصصان در زمینه کاهش وزن و تناسب اندام می باشد، همراه ما باشید.

آیا واقعا با خاکشیر می توان در طی یک هفته ۵ کیلو لاغر کرد؟

همان طور که تا به این قسمت در مقاله  که این ماده غذایی اگر بتواند مکمل رژیم غذایی خاص و همچنین ورزش و فعالیت جسمانی متناسب باشد، می تواند به همان میزان برای ما لاغری و تناسب اندام را به ارمغان آورد.

این که بخواهیم در  این مورد مطالبی را بیان کنیم و بگوییم آیا واقعاً می توان با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز کاهش وزن را تجربه کرد، باید ابتدا به این سوال پاسخ بدهیم که ما برای رسیدن به این میزان از کاهش وزن، چقدر طبق اصول و رژیم غذایی خاصی پیشرفته و ورزش می کنیم؟  آیا برای رسیدن به این میزان از کاهش وزن در طی هفته، با پزشکان متخصص حوزه لاغری و تناسب اندام در ارتباط هستیم و یا صرفاً می خواهیم با مصرف بی رویه خاکشیر در طی ۷ روز، به ۵ کیلو لاغری دست پیدا کنیم.

آیا واقعا با خاکشیر می توان در طی یک هفته ۵ کیلو لاغر کرد؟
آیا واقعا با خاکشیر می توان در طی یک هفته ۵ کیلو لاغر کرد؟

باید بدانیم که در چنین مواردی،  اگر چه خاکشیر تاثیر خود را روی لاغری و چربی سوزی بدن می‌گذارد، اما هنگامی که با برنامه های درست و راهبردی همراه نباشد، قطعا نمی‌تواند به این میزان  کاهش وزن را برای افراد در طی هفته به همراه داشته باشد و این حالت در شرایطی خاص و اصولی برای فرد به وجود خواهد آمد.

البته این حس نیز می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد که لاغری بسیار سریع و بدون در نظر گرفتن نکات پزشکی و مشورت کردن با متخصصینی همچون دکتر سلیمی حتی می تواند آسیب زا باشد و برای بدن عوارض مختلفی نیز به همراه داشته باشد و خاکشیر قطعا نمی تواند به عنوان یکی از مواد مهم در زمینه لاغری و تناسب اندام محسوب شده و به مکانیسم لاغری و تناسب اندام شما کمک کند.

لطفا از پست رژیم لاغری برای وزن 100 کیلو دیدن کنید.

آیا مصرف خاکشیر با ترکیبات مختلف، در اثرات لاغری آن موثر است؟

در این مورد نیز باید بدانیم که مصرف خاکشیر، اگر در شرایط و ترکیبات خاصی باشد هم می تواند به لاغری ما کمک کند و اگر این شرایط تغییر پیدا کند و یا تایم و همچنین وضعیت بدنی و ترکیباتی که خاکشیر را با آن مصرف می کنیم، دچار تحول و تغییراتی شود، حتی می‌تواند باعث چاقی ما شود.

تعجب نکنید؛ خاکشیر از موادی است که دارای دو خاصیت لاغری و چاقی توأم و همزمان می باشد و تنها راهی که می توان یکی از اثرات آن را برای بدن به ارمغان آورد و کسب کرد، استفاده درست در ترکیباتی است که برای لاغری به وسیله خاکشیر به ما پیشنهاد خواهد شد که در ادامه برای شما بیان خواهیم نمود.

مثلاً توجه داشته باشید چنانچه خاکشیر را ناشتا و اول صبح میل نمایید و آن را با شیر مخلوط کنید، این ترکیب و این زمان با هم می‌تواند اثرات افزایش وزن را در خاکشیر برای بدن به دنبال داشته باشد و چنانچه این ماده سودآور را در آب  و یا حتی  گلاب به مصرف برسانید و باز هم به صورت ناشتا باشید، می توانید از خواص لاغر کنندگی و کاهش وزن خاکشیر نهایت استفاده را ببرید.

آیا مصرف خاکشیر با ترکیبات مختلف، در اثرات لاغری آن موثر است؟
آیا مصرف خاکشیر با ترکیبات مختلف، در اثرات لاغری آن موثر است؟

پس ترکیب خاکشیر با مواد غذایی مختلف می‌تواند در اثرات لاغری و یا افزایش وزن آن موثر بوده و  خاصیت آن را به کلی تغییر دهد.

با ما در ادامه مقاله جامع لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز همراه باشید تا در ادامه این مقاله به نحوه مصرف صحیح خاکشیر برای کاهش وزن سریع بپردازیم و همچنین نکات بسیار حیاتی و مهمی را برای شما بیان نماییم تا شما بتوانید با دستیابی به مجموعه این نکات و اطلاعات، بهترین روش را برای لاغری با استفاده از خاکشیر برای خود و خانواده عزیزتان انتخاب نمایید و از این ماده خوشمزه و سودمند، نهایت استفاده را ببرید.

طریقه مصرف خاکشیر برای لاغری

 

طریقه مصرف خاکشیر برای لاغری
طریقه مصرف خاکشیر برای لاغری

قبل از هر چیزی باید بدانیم که استفاده از خاکشیر اگر می خواهد برای لاغری و تناسب اندام باشد، باید به صورت ناشتا و قبل از صبحانه مصرف گردد. همان طور که در بخش قبلی این مقاله برای شما مطرح نمودیم، نباید خاکشیر را با بعضی از موارد همانند شیر مخلوط نمایید و به جای آن باید با آب و یا حتی گلاب مخلوط شود.

همچنین در مورد مصرف خاکشیر باید بدانیم که نمی توان خاکشیر را بدون شست و شو و تسویه کردن مورد مصرف قرار داد. اگر این چنین باشد، فرد از نظر سلامتی ممکن است دچار مشکلات مختلفی شود. پس برای آن که بتوانید خاکشیر را مصرف کنید، باید آن را با مقادیر زیادی آب بخیسانید تا گرد و غبار و موادی که به دانه های خاکشیر چسبیده است، از آن جدا شود و به سطح آب بیاید.

شما باید آب آن را تخلیه کرده و دوباره همانند دفعه گذشته همان مقدار از خاکشیر درون کاسه را با آب مخلوط کرده و این عمل را معمولاً تا ۳ بار انجام دهید و مدتی صبر کنید تا غبار و دیگر املاحی که می تواند برای بدن آسیب زا باشد، به سطح آب آمده و سپس آب آن را تخلیه نموده و خاکشیری صحیح و سالم برای خود تهیه کنید.

خاکشیر را با آب مخلوط کرده و حتی به آن مقداری عسل اضافه نموده و میل کنید

در این مرحله شما می‌توانید خاکشیر را با آب مخلوط کرده و حتی به آن مقداری عسل اضافه نموده و میل کنید. همچنین شما عزیزان می توانید خاکشیر را با آب مخلوط کرده و سپس کمی  آبلیموی تازه به آن اضافه کنید. در این روش به ازای هر لیوان آب باید از دو قاشق خاکشیر و یک قاشق آبلیمو استفاده کنید تا بتوانید محصولی موثر برای لاغری و تناسب اندام برای خود به ارمغان آورید.

خاکشیر را با آب مخلوط کرده و حتی به آن مقداری عسل اضافه نموده و میل کنید
خاکشیر را با آب مخلوط کرده و حتی به آن مقداری عسل اضافه نموده و میل کنید

پس توجه داشته باشید که استفاده صحیح و نحوه ترکیب شما می تواند بسیار در زمینه لاغری و یا حتی چاقی اثرات خاکشیر موثر و مفید باشد و توجه داشته باشید که خاکشیر را اگر  هنگام صبح و به صورت ناشتا میل کنید، بسیار می تواند اثرات بیشتری را برای بدن شما به ارمغان آورد و به تناسب اندام شما کمک بسیار شایان و حائز اهمیتی کند.

استفاده بی رویه و بیش از حد از هر ماده غذایی می تواند برای بدن مشکلات مختلفی را به وجود آورد

البته توجه داشته باشید که استفاده بی رویه و بیش از حد از هر ماده غذایی می تواند برای بدن مشکلات مختلفی را به وجود آورد و این مورد در موضوع استفاده از خاکشیر نیز صدق می‌کند و شما حتماً باید با پزشکان و متخصصان حوزه سلامت و تناسب اندام ارتباط داشته باشید و بتوانید از بهترین الگوها و روش هایی که این پزشکان متخصص همچون دکتر سلیمی به شما پیشنهاد می کنند، استفاده کنید تا از اثرات زیاد خاکشیر به دور از آسیبی که می تواند در هنگام مصرف بی رویه برای بدن ما به ارمغان داشته باشد، استفاده نمایید و لذت ببرید.

استفاده بی رویه و بیش از حد از هر ماده غذایی می تواند برای بدن مشکلات مختلفی را به وجود آورد
استفاده بی رویه و بیش از حد از هر ماده غذایی می تواند برای بدن مشکلات مختلفی را به وجود آورد

پس ما بار دیگر در مقاله لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتماً با متخصصان و پزشکانی که در زمینه لاغری و تناسب اندام تخصص و تجربه بالایی دارند، مشورت نموده و از تخصص و علم این پزشکان متخصص همچون دکتر سلیمی استفاده کافی را ببرید.

حال شاید برای شما این سوال مطرح شده باشد که اصولاً خاکشیر چیست و  تاریخچه مصرف این ماده غذایی به کجا بر می گردد؟

ما در ادامه این مقاله جامع و کاربردی می‌خواهیم در مورد موارد و خواص مختلف خاکشیر مطالب مهمی را بیان کنیم تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از این اطلاعات و همچنین اطلاعاتی که در مورد سنجش میزان چربی و وزن بدن در اختیار شما قرار می دهیم، به بهترین نتیجه و تصمیم برای شروع لاغری و تناسب اندام و همچنین کاهش وزن دست پیدا کنید.

پس با ما در ادامه مقاله جامع لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز همراه باشید تا  اطلاعات کاربردی و جامعی را برای شما بیان نماییم.

پیشنهاد می کنیم مقاله رژیم لاغری برای 25 کیلو اضافه وزن را مطالعه کنید.

خاکشیر چیست؟

 در واقع خاکشی و یا همان خاکشیر، به نوعی گیاه گفته می شود که عمری برابر با یک الی دو سال خواهد داشت و جزو تیره‌های شب بویان محسوب خواهد شد.

در مورد این گیاه و محل رویش آن نیز باید بدانیم که معمولاً این گیاه در مناطق کوهستانی رشد می کند و حتی طول ساقه های این گیاه به بیش از یک متر نیز می رسد.  اگر به این گیاه نگاهی بیندازیم، خواهیم دید که بخش های پایینی این گیاه دارای کرک های مخصوصی می باشد و بخش های بالایی آن بدون کرک دیده خواهد شد که معمولاً از تخم این گیاه، خواص برای کاهش دمای بدن و همچنین خواص بی نظیر آن همچون لاغری و موارد طبی استفاده بسیاری خواهد شد.

دانه این گیاه که همان هدف و محصول این گیاه می باشد و به خاکشیر معروف می باشد، به عنوان یکی از بهترین محصولاتی که در کشور عزیزمان ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد، معرفی خواهد شد و به سرتاسر خانه های این کشور پهناور راه پیدا کرده است.

در مورد انواع دانه های خاکشیر نیز باید بدانیم که معمولاً به دو گونه قرمز  با طعمی تلخ و همچنین قرمز تیره یافت می‌شود و دارای خواص بسیار مهم و بی نظیری است که معمولاً در طب سنتی ایرانی بسیار بر آن تاکید شده است.

این نکته را نیز باید در مورد مواد شیمیایی موجود در دانه های خاکشیر بدانیم که این دانه ها از اسیدهای چرب مختلفی تشکیل شده است و همچنین دارای اسانس روغن فراری نیز می باشد که تمامی این مواد در بدن ما می تواند نقش مهمی را ایفا کند؛ اگر به صورت اصولی و با راهنمایی پزشکان معالج ما مورد مصرف صحیح قرار گیرد.

طعم تلخ بعضی از دانه های خاکشیر

البته این نکته را نیز باید توجه داشته باشیم که معمولاً طعم کمی تلخ بعضی از دانه های خاکشیر و نوع این گیاه باعث شده است که حتی دام هایی مانند گاو و گوسفند نیز میلی به خوردن این گیاه خود رو نداشته باشند. برخی از موارد مشاهده می شود که وقتی این گیاهان به صورت خود رو در باغ ها و مناطق مختلف سبز می شوند، مورد استفاده قرار نمی گیرند و چون حتی دام‌ها نیز به این گیاه علاقه خاصی ندارند، بنابراین ریشه کن خواهد شد و به عنوان نوعی علف هرز به آن نگاه می شود.

طعم تلخ بعضی از دانه های خاکشیر
طعم تلخ بعضی از دانه های خاکشیر

 

فواید خاکشیر برای برای بدن چیست؟

بخشی از مهمترین فواید و خواص استفاده از خاکشیر برای بدن به شرح زیر می باشد:

فواید خاکشیر برای بدن

درمان یبوست:

قطعاً همه ما می‌دانیم که خاکشیر به عنوان شربتی که می‌تواند رفع عطش بکند و برای ماه های گرم سال بسیار موثر و مفید باشد، در بین ما ایرانی ها شناخته می شود.

این خاصیت خاکشیر به آن دلیل است که معمولاً دانه های خاکشیر توانایی دارند تا مقدار مناسبی آب را در درون خود حفظ کرده و از این طریق و آزادسازی این میزان آب در بدن، آب مورد نیاز تمام بدن را به صورت کامل تامین نمایند که این طریق یکی از روش‌های بسیار مفید خواهد بود به خصوص اگر  آبلیمو را نیز با شربت خاکشیر مخلوط کرده  و از این مخلوط شگفت انگیز برای رفع عطش و تامین آب بدن در ماه های گرم سال استفاده کنیم.

البته همان طور که در بخش های قبلی مقاله لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز بیان نمودیم، مصرف افراطی و زیاد هر ماده غذایی از جمله خاکشیر می تواند برای بدن مضر باشد و یکی از مضرات مصرف بی رویه و زیاد این محصول آن است که در شربت خاکشیر به صورت طبیعی شکر وجود دارد و اگر ما به صورت افراطی از این محصول استفاده کنیم، طبیعتاً با مقادیر بالای شکر در بدن خود دچار مشکلات مختلفی خواهیم شد که یک نمونه آن چاقی و اضافه وزن است که باعث مشکلات مختلف قلبی عروقی و مسائل جسمانی دیگری خواهد شد.

اما اگر بخواهیم در مورد فواید طبیعی دیگر خاکشیر مسائل مهمی را برای شما عزیزان بیان بکنیم تا شما عزیزان بتوانید از این مقاله استفاده بهینه را ببرید، باید به این مطلب اشاره کنیم که گیاه خاکشیر به عنوان یک محصول برای رفع یبوست در بدن انسان عمل خواهد کرد.

در بیماری یبوست، روده ها تنبل شده و یا با کاهش حرکات روبرو خواهند شد

بگذارید یبوست و این بیماری فراگیر در بین بسیاری از انسان ها را بیشتر برای شما توضیح بدهیم تا شما عزیزان به مکانیسم رفع یبوست خاکشیر دست پیدا کنید. در واقع در بیماری یبوست، روده ها تنبل شده و یا با کاهش حرکات روبرو خواهند شد و این کاهش چشمگیر حرکات روده و یا حرکت کردن نامنظم روده باعث آن خواهد شد تا مواد دفعی به مدت طولانی تری در روده های ما باقی بماند و به سمت هدف حرکت نکند و این موضوع می‌تواند مشکلات مختلفی را برای دستگاه گوارش و بدن ما به وجود آورد و اگر شما هم دارای این مشکل هستید، به شما پیشنهاد می کنیم حتماً با متخصصین این حوزه در ارتباط بوده تا برای رفع سریع این مشکل به علت یابی و رفع آن اقدام نمایید.

البته باید بگوییم که بیماری یبوست با بعضی از مواد طبیعی که به بدن می رسد، قابل درمان است و بعضی از مواد به صورت بسیار موثری می توانند حرکات روده را افزایش داده و در نتیجه به بیماری یبوست غلبه کنند.

از این مواد می توان به خاصیت ملین در بعضی از مواد غذایی نام برد که با داشتن ملین می توانند این نتیجه را برای بدن رقم بزنند و جالب است بدانیم که یکی از موادی که دارای خاصیت ملینی بسیار زیاد است، همین ماده و شربت خاکشیر می‌باشد که می‌تواند برای ما ملین بسیاری به همراه داشته و این مقادیر ملین، خود می تواند باعث رفع یبوست در بدن انسان گردد.

در بیماری یبوست، روده ها تنبل شده و یا با کاهش حرکات روبرو خواهند شد
در بیماری یبوست، روده ها تنبل شده و یا با کاهش حرکات روبرو خواهند شد

دستورالعمل خاصی برای استفاده از شربت خاکشیر برای رفع یبوست

حال اگر بخواهیم دستورالعمل خاصی برای استفاده از شربت خاکشیر در مواردی که می خواهیم از آن برای رفع یبوست استفاده کنیم بدهیم، باید بگوییم که در چنین مواردی باید دو قاشق غذاخوری خاکشیر را با آب مخلوط کرده و بهتر است دمای آب گرم باشد و سپس روزانه دو مرتبه صبح ها و شب ها از این ترکیب به صورت ترکیب شربت خاکشیر استفاده نماییم که بسیار برای بدن مفید است و علاوه بر رفع یبوست می تواند به کاهش وزن و تناسب اندام ما نیز کمک بسیار شایانی نماید.

البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشیم که خاکشیر برای زنانی که در هفته های آخر بارداری نیز قرار دارند، می تواند در دفع یبوست ناشی از بارداری نیز بسیار موثر و مفید بوده و این زنان اگر بخواهند در هفته‌ها و ماه‌های آخر بارداری از این ترکیب استفاده کنند، با خاصیتی که خاکشیر و شربت خاکشیر در باز کردن  مخرج خروج جنین دارد،  قطعاً می‌تواند زایمان را برای مادران آسان تر کرده و سریع تر به انجام برساند.

البته نباید این نکته را فراموش کرد که به هیچ عنوان افراد باردار نباید خودسرانه و بدون مشورت با پزشکان متخصص خود به خوردن  دارو و این گونه از شربت ها و مواد گیاهی دست بزنند و حتماً باید با پزشکان خود در این باره مشورت کنند تا این پزشکان با در نظر گرفتن شرایط جسمانی آنها و بیماری هایی که احیاناً به آن دچار هستند و بسیاری از مولفه های دیگر، بهترین راهکارها را به آنها معرفی کنند.

درمان کبد چرب:

نکته دیگر در مورد خاصیت طبی خاکشیر، مولفه هایی در این ماده گیاهی محسوب می‌شود که می‌تواند به صورت موثر باعث درمان کبد چرب در بدن انسان شود و این مکانیسم از طریق افزایش ادرارآوری در بدن انسان به وجود می آید. در واقع خاکشیر ماده ای است که می‌تواند باعث افزایش ادرار  بدن انسان شود

و همین خاصیت ادرارآوری می‌تواند به صورت پیوسته سموم بیشتری را از بدن خارج کرده و در نتیجه به سلامتی  بدن ما کمک بسیار شایانی نماید و وقتی سموم زیادی به صورت پیوسته از بدن دفع شود، طبیعتاً کبد به عنوان یکی از اعضای مهم بدن که وظیفه دفع سموم را نیز دارد، می تواند پاکسازی کرده و از این طریق می‌توان گفت که خاکشیر در درمان کبد چرب بسیار موثر و مفید خواهد بود.

شما عزیزان اگر با بیماری کبد چرب دست و پنجه نرم می کنید، حتماً باید به متخصصان  حوزه لاغری و درمان کبد چرب مراجعه کرده و از این طریق سلامتی و تناسب اندام خود را تضمین کنید. ما به شما در این زمینه دکتر سلیمی را معرفی می‌کنیم که می‌تواند بهترین راهکارها را در زمینه درمان کبد چرب و تناسب اندام برای شما ارائه دهد.

درمان کبد چرب:
درمان کبد چرب:

البته این نکته نیز نباید ناگفته بماند که با دفع بیشتر سموم از بدن و پاکسازی کبد، یکی از موارد مثبت دیگری که برای بدن به وجود می آید، کاهش وزن می باشد که  خاکشیر به صورت پیوسته با چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن و همچنین دفع سموم بدن رابطه داشته و از این موارد و طرق می‌تواند باعث کاهش وزن و تناسب اندام ما شود. به همه شما پیشنهاد می شود که از این ماده غذایی به صورت خودسرانه استفاده نکنید تا بتوانید به بهترین نتایج در زمینه مصرف این شربت گیاهی دست پیدا کنید.

رفع شوره سر:

البته یکی از مسائل و موارد مهم دیگری که  می‌توان آن را به‌عنوان یکی از خواص و فواید استفاده از خاکشیر عنوان کرد، رفع شوره سر می باشد که خاکشیر از طرق مختلفی می‌تواند در این زمینه بسیار موثر بوده و به کاهش و درمان رفع شوره سر کمک بسیار شایانی نماید.

در واقع وقتی ما شربت خاکشیر را مصرف می کنیم، خاصیت های ضد باکتریایی و همچنین ضد التهابی دانه های خاکشیر باعث می شود تا درمان شوره به صورت موثرتر و سریع تری به انجام برسد و یکی دیگر از مکانیسم هایی که به رفع شوره سر می‌انجامد، پاکسازی کبد انسان و دفع سموم از کبد و بدن انسان به علت افزایش ادرار می باشد که از این طریق نیز ثابت شده است خاکشیر می تواند بسیار تاثیر گذار و مفید بوده و به رفع شوره سر و درمان کبد چرب منجر شود.

حال اگر بخواهیم روش مصرف خاصی برای افرادی که می خواهند با استفاده از خاکشیر از بیماری شوره سر رهایی پیدا کنند پیشنهاد دهیم، باید بگوییم که متخصصان  پیشنهاد می‌کنند که روزانه دو الی سه لیوان شربت خاکشیر را مصرف کنیم تا بتوانیم از این طریق به درمان شوره سر خود کمک بسیاری نماییم.

البته توجه داشته باشید که این دستور و نسخه برای همه افراد مناسب نبوده و متخصصان این حوزه باید نظر نهایی را با توجه به بیماری هایی که فرد مبتلا به شوره سر دچار آن می باشد و شرایط جسمانی برای او در نظر گرفته و سپس میزان مصرف و اجازه مصرف خاکشیر را برای او صادر نمایند.

پس توصیه می کنیم که قبل از هرگونه اقدامی، با متخصصین مجرب همچون دکتر سلیمی در این موارد مشورت نمایید تا به بهترین نتایج دلخواه دست پیدا کنید.

رفع شوره سر:
رفع شوره سر:

رفع جوش صورت:

جوش صورت به عنوان یکی از چالش های بسیار آزاردهنده به خصوص در بانوان شناخته می‌شود که می‌تواند به صورت مستقیم در ظاهر ما تأثیر گذاشته و از این طریق بسیار آزاردهنده برای بسیاری از بانوان کشور عزیزمان محسوب می‌شود که سالیانه بر طبق آمار، هزینه های زیادی برای رهایی از همین جوش ها به انجام می رسد.

اگر ما به شما بگوییم که یکی از مهمترین خاصیت های خاکشیر در زمینه ی رفع جوش های صورت و پوستی می باشد، سبب تعجب شما خواهد شد.

اگر بخواهیم در مورد خواص خاکشیر با شما صحبت کنیم، باید بگوییم که به علت خاصیت سم زدایی که در خاکشیر وجود دارد، در نتیجه سموم بسیار زیادی از بدن خارج شده و این باعث آن خواهد شد تا به تدریج رنگ پوست بدن ما کمی روشن تر و شفاف تر شود و این عامل باعث خواهد شد تا لکه های پوستی  ناشی از جوش های قدیمی و همچنین بسیاری از جوش های جدید از بین بروند، زیرا یکی از دلایل تولید این جوش ها به خصوص در صورت ما همان سمومی است که در بدن ما وجود دارند و خاصیت سم زدایی خاکشیر می تواند با این معضل همیشگی بسیاری از افراد مقابله کند.

خاکشیر را با نصف فنجان از عرق کاسنی و همچنین اضافه کردن نصف فنجان عرق شاه تره به صورت کامل مخلوط کنید

حال اگر بخواهیم برای افرادی که می خواهند با استفاده از خاکشیر به درمان جوش های صورت خود بپردازند، باید به آنها پیشنهاد دهیم که خاکشیر را با نصف فنجان از عرق کاسنی و همچنین اضافه کردن نصف فنجان عرق شاه تره به صورت کامل مخلوط کنید و از این مخلوط موثر و مفید به صورت مداوم و روزی یک بار در طی سه هفته مصرف کنید تا  نتایج آن را پس از سه هفته روی رفع لکه ها و جوش های پوستی مشاهده کنید.

چند بار دیگر نیز به شما پیشنهاد میک نیم که حتماً در این مورد با پزشکان و متخصصان حوزه ی درمانی خود مشورت نموده و سپس دست به مصرف مداوم این ماده گیاهی و یا شربت گیاهی بزنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه و مطلوب خود برسید.  زیرا مصرف خودسرانه و بی رویه هر ماده دارویی و یا غذایی می تواند برای انسان مضر نیز باشد و عوارض مختلفی را برای او به وجود آورد که در بخش‌های دیگر مقاله جامع لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز برای شما از عوارض این گیاه درمانی بیشتر صحبت خواهیم نمود.

خاکشیر را با نصف فنجان از عرق کاسنی و همچنین اضافه کردن نصف فنجان عرق شاه تره به صورت کامل مخلوط کنید
خاکشیر را با نصف فنجان از عرق کاسنی و همچنین اضافه کردن نصف فنجان عرق شاه تره به صورت کامل مخلوط کنید

افزایش قوای جنسی:

در مردانی که با مشکلات مختلف قوای جنسی و یا کاهش قوای جنسی مواجه هستند، توصیه می‌شود که از شربت خاکشیر که یکی از خواص آن افزایش میزان قوای جنسی در آقایان می باشد، استفاده کنند

و همچنین اگر بخواهیم در مورد این خاصیت در آقایان بیشتر صحبت کنیم، باید بگوییم که خاکشیر باعث خواهد شد تا با افزایش قوای جنسی آقایان، باعث درمان بیماری های ناباروری در مردان شویم که این مورد یکی از مسائل و معضلات بسیاری از افراد با سبک زندگی امروزه می باشد و خاکشیر می‌تواند در این زمینه یکی از بهترین راهکارهای درمانی محسوب گردد.

افزایش قوای جنسی:
افزایش قوای جنسی:

خواص دیگر خاکشیر:

هر چند که خداوند عالم در بسیاری از مواد گیاهی و طبیعی که برای بشر خلق کرده است، بسیاری از فواید و خواص را قرار داده است؛ این مورد در موضوع خواص و فواید خاکشیر نیز صدق می کند.

باید بگوییم که خاکشیر دارای خواص دیگری نیز می باشد که اگر بخواهیم در مورد تک تک این موارد در مقاله لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز صحبت بکنیم، مجالی جدا و مقاله ای مفصل تر می طلبد و به صورت مختصر باید اشاره داشته باشیم که از خواص مصرف خاکشیر می‌توان به بهبود زخم های بدن و همچنین جراحات بدن اشاره نمود که از قدیم الایام مورد استفاده طبیبان قرار می گرفته است و همچنین خاکشیر با آب برای تب بری و کاهش تب در بدن نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

زیرا دمای بدن را کاهش داده و آب بدن را تامین می کند که در مورد آن در همین مقاله، مطالب مختلفی را بیان نمودیم و همچنین خاکشیر با افزایش آب بدن و همچنین ادرارآوری مکرر می تواند باعث جلوگیری از سنگ کلیه و دفع سنگ کلیه شود و همچنین می‌تواند در دفع انگل نیز بسیار موثر قلمداد شود.

خاکشیر دارای مقادیر مناسبی ویتامین c نیز می باشد

همچنین خاکشیر دارای مقادیر مناسبی ویتامین c نیز می باشد که این ویتامین در جهان امروز و علم و تکنولوژی پزشکی عصر حاضر به عنوان معجزه قرن معرفی شده و می‌تواند باعث جلوگیری از بیماری های مختلفی همانند سرطان و یا درمان آن شود و همچنین با افزایش میزان ایمنی بدن که ناشی از همین ویتامین سی می باشد، می‌تواند بسیار در زمینه جلوگیری از مشکلات مختلف بیماری های خود ایمنی و همچنین باکتریایی و غیره موثر باشد.

خاکشیر دارای مقادیر مناسبی ویتامین c نیز می باشد
خاکشیر دارای مقادیر مناسبی ویتامین c نیز می باشد

همان طور که در بخش های گذشته نیز مطرح نمودیم، یکی از خواص مهم خاکشیر در زمینه‌های ضد باکتریایی و موارد این چنینی می باشد که این مورد نیز می‌تواند در رفع بوی بد دهان نیز بسیار موثر بوده و به عنوان مثال اگر بخواهیم به یک الی دو مورد دیگر از خواص خاکشیر اشاره هایی داشته باشیم، باید بگوییم که ضماد خاکشیر می تواند به عنوان یکی از روش های قدیمی و طبی کاهش ورم پستان در بانوان استفاده شود و همچنین در درمان نقرس و بهبود گرفتگی صدا نیز می تواند بسیار موثر و مفید قلمداد شده و  در زمینه پزشکی و درمانی مطرح گردد.

همچنین به عنوان آخرین خاصیت و خواص خاکشیر که در مقاله لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز برای شما بیان می کنیم، خاصیت درمان طبی مخملک و همچنین سرخک با استفاده از خاکشیر می باشد که اثرات بسیار موثری در درمان این بیماری ها از این ماده گیاهی به دست آمده است.

مضرات مصرف بی رویه خاکشیر چیست؟

البته باید توجه داشته باشیم که هر ماده غذایی اگر به صورت پیوسته و بی رویه مصرف گردد و بدون مشورت گرفتن از پزشکان متخصص آن زمینه باشد و حتی اگر بدون در نظر گرفتن بیماری های دیگر جسمانی ما مورد مصرف قرار گیرد، می تواند بدن ما را به صورت ناهنجاری دچار مشکلات و چالش های مختلفی بکند

و یا به افزایش مشکلات بیماری هایی که بدن به آن دچار است، منجر شود و در این زمینه خاکشیر نیز اگر به صورت بی رویه و بدون در نظر گرفتن شرایط جسمانی ما مورد مصرف قرار گیرد، می تواند برای ما  علاوه بر تاثیرات زیادی که دارد، مشکلات مختلفی را نیز به وجود آورد.

مثلاً باید بدانیم افرادی که دچار بیماری هایی همانند روماتیسم و همچنین آرتروز هستند، باید از خوردن سردیجات و موادی که می‌تواند رطوبت بدن و طبع سردی را برای بدن به ارمغان آورد دوری گزیند و در این زمینه می دانیم که یکی از مهم‌ترین خواص خاکشیر، همین طبع سرد آن می باشد که برای بدن به ارمغان می آورد.

پس استفاده از خاکشیر برای افرادی که دچار بیماری هایی همانند روماتیسم و آرتروز هستند، مناسب نمی باشد و این افراد باید از خوردن بی رویه این ماده غذایی پرهیز نمایند؛ زیرا با افزایش بیماری آرتروز و روماتیسم در آن فرد، باعث افزایش دردهای مفصلی نیز خواهد شد.

همچنین باید بدانیم که  یکی از عوارض دیگر استفاده بی رویه خاکشیر، افزایش یبوست نیز می باشد. اما همان طور که ما در بخش فواید به آن اشاره کردیم، دانستیم که استفاده از خاکشیر باعث کاهش یبوست خواهد شد.

پس چگونه این پارادوکس ممکن خواهد بود؟ باید بگوییم که هر چند خاکشیر باعث کاهش یبوست در بدن انسان با استفاده از مواد و خواص ملینی خود خواهد شد، اما اگر فرد این  گیاه را به صورت زیاد و مکرر مصرف کند، همین عامل باعث خواهد شد تا فرد دچار مشکلات مختلفی از جمله بیماری مگاکولون شود و این عامل می تواند در افزایش یبوست بسیار موثر باشد

افزایش انبساط روده

زیرا این بیماری باعث افزایش انبساط روده خواهد شد و در چنین مواردی فرد بیمار نمی تواند مدفوع و گازهای روده را به صورت صحیح دفع کند و از این طریق دچار مشکلات فراوانی خواهد شد و بنابراین از این طریق نمی تواند باعث کاهش یبوست شود. اما اگر بخواهیم به صورت طولانی مدت و مکرر از این ماده مفید استفاده کنیم، نتیجه عکس داده و باعث افزایش یبوست و کاهش فعالیت مفید روده خواهد شد.

افزایش انبساط روده
افزایش انبساط روده

همچنین باید بدانیم در افرادی که دچار بیماری زخم معده نیز هستند و یا به ورم معده مبتلا می باشند، نباید از خاکشیر استفاده کنند زیرا این ماده گیاهی باعث افزایش این عارضه در بدن انسان خواهد شد و همچنین باید بدانیم که بعضی از افراد به مصرف این ماده گیاهی حساسیت داشته و پس از مصرف این ماده، دچار سردردهای مختلفی می شوند که باید هر چه زودتر با پزشکان خود در این زمینه مشورت کنند‌.

همان طور که در بخش فواید مصرف خاکشیر برای شما بیان نمودیم و یکی از خواص آن را در دفع سنگ کلیه نام بردیم، اما باید بدانیم اگر چه مصرف و خاصیت خاکشیر باعث افزایش ادرار و درمان سنگ کلیه خواهد شد،

اما باید این نکته را نیز بدانیم که معمولاً بین دانه های خاکشیر مقادیر زیادی خاک و همچنین سنگریزه وجود دارد که باید قبل از مصرف آن حتماً از دانه های خاکشیر جدا شده تا در صورتی که ما می‌خواهیم از این ماده غذایی استفاده کنیم، این عامل باعث افزایش این گرد و خاک در اندام هایی همچون کلیه و سپس سنگ کلیه نگردد.

پس حتماً قبل از مصرف خاکشیر، دانه های آن را چندین بار در آب بخیسانید تا تمام گرد و خاک آن بالا آمده و محصول سالمی را مصرف کنید.

با ما در مجموعه دکتر سلیمی و در ادامه مقاله لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در هفته همراه باشید تا  به رابطه مستقیم کاهش بی ام آی بدن و خاکشیر بپردازیم.

رابطه خاکشیر با کاهش بی ام آی چگونه است؟

باید بدانیم که همان طور که تا این بخش از مقاله جامع و کاربردی لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز برای شما بیان نمودیم، یکی از فواید و خواص و همچنین کاربردهای موثر و مفید استفاده از شربت خاکشیر، در لاغری و تناسب اندام و همچنین کاهش وزن ما می باشد که در این زمینه مطالب مختلفی را برای شما بیان نموده ایم

رابطه خاکشیر با کاهش بی ام آی چگونه است؟
رابطه خاکشیر با کاهش بی ام آی چگونه است؟

و حال به شما می‌گوییم که اگر بتوانیم با استفاده از کاربرد خاکشیر، کاهش وزن و تناسب اندام را تجربه کنیم، طبیعتاً شاخص توده بدنی و یا بی ام آی نیز در بدن ما کاهش پیدا کرده و کاهش این مقدار و ورود آن به بازه متعادل و ایده‌آل می تواند اثرات بسیاری را بر سلامتی ما داشته باشد

زیرا افزایش و بالا بودن میزان بی ام آی می تواند خطرات مختلفی را  همچون بیماری های قلبی عروقی و همچنین  ابتلا به بیماری هایی همانند سرطان و اختلالات گوارشی را در بدن انسان بالا برده و فشار خون را نیز در این افراد افزایش دهد.

حال شاید سوالی که برای بسیاری از ما به وجود آمده باشد این باشد که اصولاً بی ام آی و یا شاخص توده بدنی چیست و چه کاربردی دارد؟

بی ام آی چیست؟

باید بدانیم که شاخص توده بدنی و یا همان بی ام آی در واقع روشی برای سنجش مقادیر وزن بدن به نسبت قد آن می باشد تا ما بفهمیم چه میزان چربی در بدن ما وجود دارد و این میزان چربی در چه محدوده ای قرار خواهد گرفت. یعنی وزن بدن ما کم بوده و یا در حالت ایده‌آل قرار دارد و یا در مواردی دچار اضافه وزن و حتی چاقی مفرط هستیم که همه این موارد به چربی بدن انسان مربوط بوده و این روشی برای سنجیدن این میزان از وزن بدن است تا ما بفهمیم آیا وزن بدن ما در حالتی  ایده آل و مناسب خود قرار دارد، یا دچار مشکلات ناشی از اضافه وزن و یا حتی چاقی مفرط هستیم.

بی ام آی چیست؟
بی ام آی چیست؟

روش اندازه گیری بی ام آی

باید بدانیم که بی ام آی در واقع روش سنجش آسان و ساده ای است که همه ما می توانیم حتی در خانه خود با داشتن یک ترازو و دانستن قد خود، آن را اندازه گیری کنیم که ناشی از فرمول تقسیمی است که در این فرمول تقسیم باید وزن خود را بر حسب کیلوگرم بر مجذور و یا به توان دو رسیده قد خود تقسیم نموده و از حاصل این تقسیم، عددی را به دست آوریم و با مقایسه این عدد، با اعداد معیار در شاخص توده بدنی، به این نتیجه برسیم که وزن ما در چه محدوده ای قرار دارد‌.

روش اندازه گیری بی ام آی
روش اندازه گیری بی ام آی

مثلاً اگر فردی عدد به دست آمده ناشی از فرمول شاخص توده بدنی را کمتر از عدد ۱۸.۵ به دست آورد، یعنی آن فرد دچار مشکلات  کمبود وزن می باشد و باید با مراجعه به پزشکان متخصصی همچون دکتر سلیمی به افزایش وزن خود به حالت ایده آل اقدام کند و اگر آن عدد در بازه ۲۴.۵ تا ۲۹.۹  باشد، یعنی آن فرد دارای وزن ایده آل بوده و چنانچه این عدد بالاتر از ۳۰ باشد، یعنی آن فرد دچار اضافه وزن بوده و اگر به عدد ۴۰ و یا بیشتر آن برسد،

یعنی آن فرد دچار چاقی بسیار شدید و مفرط بوده و در چنین مواردی پزشکان متخصص و مجربی همچون دکتر سلیمی، روش های مختلف و سریع لاغری همچون جراحی های لاغری را به بیماران خود پیشنهاد می‌کنند که روش بسیار حساس و با اهمیتی است و قطعاً باید با در نظر گرفتن بیماری‌های زمینه‌ای فرد و همچنین جسمانی به انجام برسد و در این زمینه شما عزیزان حتما باید با افرادی که سابقه انجام این جراحی را دارند و پزشکان متخصص و مجربی همچون دکتر مهدی سلیمی مشورت نموده و سپس اقدام به کاهش این میزان بسیار مخرب و بالای bmi نمایید.

جراحی لاغری چیست؟

تا این بخش از مقاله جامع لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز به این نتیجه رسیدیم که در افرادی که دارای  اندازه بی ام آی بسیار بالا می باشند و این عدد از ۳۵ تا ۴۰ و یا حتی بیشتر از آن می باشد، باید حتماً برای کاهش این مقادیر به پزشکان متخصص و مجربی همچون دکتر سلیمی مراجعه نموده و از راهکارهایی که این پزشکان با در نظر گرفتن مولفه های مختلف درمانی به بیماران خود پیشنهاد می‌کنند، استفاده نمایند که یکی از این راهکارهای بسیار پر اهمیت و حساس، همان جراحی های چاقی است که در بسیاری از این موارد انواع این جراحی ها، معده ما  و این اندام حساس را مورد هدف قرار می‌دهد و در واقع با کاهش حجم معده از طریق روش‌های مختلف جراحی، باعث آن خواهد شد تا  فرد  به هنگام غذا خوردن، به طور سریع احساس سیری کند و با کاهش میزان مصرف مواد غذایی، لاغری را برای خود به وجود آورد.

جراحی لاغری چیست؟
جراحی لاغری چیست؟

این روش جراحی به انواع و اقسام مختلفی تقسیم می‌شود که می‌توان از آن جمله به جراحی اسلیو معده، جراحی بای پس معده و همچنین جراحی حلقه معده و بالون اشاره کرد و همچنین موارد دیگری نیز وجود دارد  که در واقع مجال بیان همه این موارد در این مقاله جامع و کاربردی نمی گنجد.

البته در خصوص این روش بسیار حساس باید قبل از اقدام به هر گونه عملی نسبت به آن تفکر و تعامل بیشتری داشته باشیم و با متخصصان پرسابقه و مجرب صحبت و مشورت کنیم.

سخن آخر

ما در مجموعه دکتر سلیمی و در مقاله لاغری با خاکشیر ۵ کیلو در ۷ روز می خواهیم به عنوان سخن آخر به شما دکتر سلیمی را که به عنوان یکی از بهترین متخصصین حوزه لاغری و تناسب اندام و همچنین جراحی های لاغری محسوب می‌شود، به شما معرفی و پیشنهاد نماییم تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از علم و دانش به روز و سابقه ی درخشان در امر تناسب اندام و کاهش وزن و کاهش دادن bmi بهترین و اصولی ترین روش های لاغری و تناسب اندام را برای خود انتخاب نموده و زیر نظر ایشان اقدام به کاهش وزن و تناسب اندام نمایید‌.

دکتر مهدی سلیمی

دکتر مهدی سلیمی

دکتر سلیمی متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص لاپاروسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی و متابولیک. عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی(IFSO) شماره نظام پزشکی 100674 دکتر مهدی سلیمی جراح چاقی با سال ها تجربه در کنار شماست تا به راحتی به وزن دلخواه خود برسید. توجه داشته باشید تلاش شما در جراحی های چاقی نیز بسیار موثر است.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی حسین رضامنش
علی حسین رضامنش
10 ماه قبل

ممنونم از مقاله کامل شما. خیلی عالی بود.

جواد
جواد
10 ماه قبل

سلام.
مقاله مفیدی داشتید .
اگر اجازه بدهید با قید نام جنابعالی. در سایت خودمان باز نشر کنیم.
علیزاده
صحرا نگین البرز .
سپاس .
ویک نمونه از محصول خودمان را برای شما ارسال کنیم. لطف. آدرس محبت کنید

لطفا جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

٠٩١٢٠١٧٤٥١٠

آخرین مقالات

به اشتراک بگذارید

پشتیبانی و سئو سایت توسط آلمانت

با یک کلیک تماس بگیرید