نوشابه بعد از عمل اسلیو

فهرست مطالب

امروز به بررسی مصرف نوشابه بعد از عمل اسلیو می پردازیم. موضوعی که رعایت نکردن آن می تواند بهای سنگینی برای شما داشته باشد.

بسیاری از افراد در مقطعی از زندگی خود تصمیم می گیرند برای بهبود سلامت و کیفیت زندگی خود تحت عمل جراحی کاهش وزن مانند اسلیو گاسترکتومی قرار گیرند. اگرچه این روش می تواند اندازه معده را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و به کاهش وزن کمک کند، اما نیاز به تغییراتی در سبک زندگی از جمله مصرف نوشابه دارد.

نوشابه‌ها یک نوشیدنی محبوب برای بسیاری از افراد هستند، اما در صورت مصرف بیش از حد می‌توانند برای سلامتی شما مضر باشند. پس از عمل اسلیو معده ، مهم است که به انتخاب نوشابه های خود توجه داشته باشید تا از عواقب منفی برای سلامتی خودداری کنید.

در این مقاله، بهترین انتخاب‌های نوشابه‌های گازدار بعد از اسلیو گاسترکتومی را بررسی می‌کنیم و نکاتی را برای انتخاب نوشیدنی‌های هوشمندانه و سالم به شما ارائه می‌کنیم.

بهترین دکتر جراحی لاغری در گرگان کیست؟

تاثیر نوشابه بر سلامتی شما

تاثیر نوشابه بر سلامتی شما
تاثیر نوشابه بر سلامتی شما

نوشابه های گازدار مملو از قند هستند که می تواند باعث مشکلات سلامتی متعددی مانند افزایش وزن، دیابت نوع 2 و پوسیدگی دندان شود. علاوه بر این، نوشابه‌های گازدار اغلب کالری بالایی دارند، اما مواد مغذی ضروری را که برای عملکرد صحیح بدن شما نیاز دارد، تامین نمی‌کنند.

بعد از اسلیو گاسترکتومی، اندازه معده شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، به این معنی که شما باید وعده های غذایی کوچکتر بخورید و کالری کمتری مصرف کنید. نوشابه ها می توانند منبع قابل توجهی از کالری های خالی باشند، به این معنی که کالری بدن شما را تامین می کنند اما مواد مغذی ضروری مورد نیاز بدن شما را تامین نمی کنند.

بهترین دکتر جراحی لاغری در مشهد را بشناسید.

انتخاب هوشمندانه نوشیدنی‌های غیرالکلی بعد از اسلیو گاسترکتومی

انتخاب هوشمندانه نوشیدنی‌های غیرالکلی بعد از اسلیو گاسترکتومی
انتخاب هوشمندانه نوشیدنی‌های غیرالکلی بعد از اسلیو گاسترکتومی

پس از اسلیو گاسترکتومی، انتخاب هوشمندانه نوشابه برای جلوگیری از عواقب منفی سلامت ضروری است. در اینجا چند نکته برای کمک به انتخاب نوشیدنی سالم و هوشمند وجود دارد:

  1. گزینه های بدون قند یا کم کالری را انتخاب کنید: وقتی صحبت از نوشیدنی های گازدار می شود، گزینه های بدون قند یا کم کالری را انتخاب کنید. این گزینه ها حاوی کالری کمتری هستند که می تواند به شما در حفظ اهداف کاهش وزن بعد از جراحی کمک کند. (هایپ رژیمی را مشاهده کنید)
  2. آب را انتخاب کنید: آب بهترین انتخاب نوشیدنی بعد از اسلیو گاسترکتومی است. این بدون کالری است و برای هیدراته نگه داشتن بدن شما ضروری است. اگر از آب ساده لذت نمی برید، سعی کنید مقداری میوه یا سبزی تازه برای طعم دادن به آن اضافه کنید.
  3. از نوشیدنی‌های گازدار اجتناب کنید: نوشیدنی‌های گازدار می‌توانند باعث ناراحتی و نفخ بعد از عمل جراحی اسلیو معده شوند. آنها همچنین می توانند منجر به رفلاکس اسید شوند که می تواند برای سیستم گوارش شما دردناک و آسیب زا باشد.
  4. مصرف خود را محدود کنید: بعد از اسلیو گاسترکتومی مصرف نوشابه باید محدود شود. سعی کنید بیش از یک نوشابه در روز مصرف نکنید و از نوشیدن آن با وعده های غذایی خودداری کنید.
  5. برچسب ها را بخوانید: هنگام انتخاب نوشابه، حتما برچسب ها را با دقت بخوانید. به دنبال گزینه هایی باشید که کم کالری، بدون قند و حاوی مواد طبیعی هستند.

 

بهترین دکتر جراحی لاغری در شیراز کیست؟

بهترین انتخاب نوشیدنی های گازدار بعد از اسلیو گاسترکتومی

بهترین انتخاب نوشیدنی های گازدار بعد از اسلیو گاسترکتومی
بهترین انتخاب نوشیدنی های گازدار بعد از اسلیو گاسترکتومی

وقتی نوبت به انتخاب نوشابه بعد از اسلیو گاسترکتومی می رسد، گزینه های مختلفی در دسترس است. در اینجا برخی از بهترین انتخاب ها وجود دارد:

  1. آب: همانطور که قبلا ذکر شد، آب بهترین انتخاب نوشیدنی بعد از اسلیو گاسترکتومی است. برای هیدراته نگه داشتن بدن شما ضروری است و کالری ندارد.
  2. چای بدون شیرینی: چای بدون شیرینی یکی دیگر از نوشیدنی های عالی پس از عمل جراحی اسلیو گاسترکتومی است. این بدون کالری است و حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی است که برای سلامتی شما مفید است.
  3. آب طعم‌دار: اگر از آب ساده لذت نمی‌برید، آب طعم‌دار می‌تواند گزینه عالی باشد. مطمئن شوید که گزینه های کم کالری و بدون قند را انتخاب کنید.
  4. نوشابه رژیمی: نوشابه رژیمی جایگزینی کم کالری برای نوشابه معمولی است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که هنوز هم حاوی شیرین کننده های مصنوعی است که ممکن است برای همه مناسب نباشد.

توصیه می کنیم از صفحه بهترین جراح اسلیو معده در اهواز دیدن کنید.

زمان مجاز مصرف نوشابه بعد از عمل اسلیو معده از نظر پزشکان چه وقت است؟

زمان توصیه شده برای شروع نوشیدن نوشابه بعد از جراحی اسلیو معده در بین پزشکان متفاوت است. با این حال، به طور کلی توصیه می شود حداقل در 6 تا 12 ماه اول پس از جراحی از مصرف نوشابه های گازدار از جمله نوشابه خودداری کنید.

نظر ASMBS در مورد نوشابه بعد از جراحی آستین چیست؟

نظر ASMBS در مورد نوشابه بعد از جراحی آستین چیست؟
نظر ASMBS در مورد نوشابه بعد از جراحی آستین چیست؟

ASMBS (انجمن آمریکا برای جراحی متابولیک و چاقی) توصیه می کند به دلایل متعددی از مصرف نوشابه های گازدار بعد از جراحی آستین اجتناب کنید.

اول، نوشابه‌های گازدار دارای محتوای قند و کالری بالایی هستند که می‌تواند منجر به افزایش وزن شود و بر تلاش‌های کاهش وزن بعد از جراحی تأثیر منفی بگذارد.

دوم اینکه نوشیدنی های گازدار مانند نوشابه ها می توانند باعث ناراحتی و نفخ شوند که به دلیل کاهش ظرفیت معده می تواند بعد از جراحی آستین مشکل ساز شود.

سوم، کربناته کردن می تواند خطر کشش کیسه معده یا ایجاد رفلاکس معده را افزایش دهد، که می تواند منجر به عوارض یا شکست جراحی شود.

بنابراین، ASMBS توصیه می‌کند که بیماران از نوشیدنی‌های غیرالکلی خودداری کنند و به جای آن از نوشیدنی‌های سالم‌تری مانند آب، چای گیاهی و نوشیدنی‌های کم کالری یا بدون کالری استفاده کنند.

نتیجه

نتیجه
نتیجه

در نتیجه، پس از اسلیو گاسترکتومی، انتخاب هوشمندانه نوشابه برای جلوگیری از عواقب منفی سلامت ضروری است. نوشابه‌های گازدار سرشار از قند و کالری هستند که می‌تواند مانع از کاهش وزن شما شود و بر سلامت شما تأثیر منفی بگذارد. بهترین نوشیدنی های گازدار بعد از عمل جراحی اسلیو گاسترکتومی شامل آب است.

ایا قهوه و لیمو برای لاغری مفید است؟ لطفا برای دریافت اطلاعات کافی روی لینک کلیک نمایید.

دکتر مهدی سلیمی

دکتر مهدی سلیمی

دکتر سلیمی متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص لاپاروسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی و متابولیک. عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی(IFSO) شماره نظام پزشکی 100674 دکتر مهدی سلیمی جراح چاقی با سال ها تجربه در کنار شماست تا به راحتی به وزن دلخواه خود برسید. توجه داشته باشید تلاش شما در جراحی های چاقی نیز بسیار موثر است.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لطفا جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

٠٩١٢٠١٧٤٥١٠

آخرین مقالات

به اشتراک بگذارید

پشتیبانی و سئو سایت توسط آلمانت

با یک کلیک تماس بگیرید