بلاگ دکتر سلیمی

باد گلو بعد از اسلیو

امروز با با بررسی باد گلو بعد از اسلیو با شما خواهیم بود. اسلیو گاسترکتومی چیست و چه تاثیری بر آروغ زدن دارد؟ اسلیو گاسترکتومی،

ماه دوم بعد از عمل اسلیو

در این مرحله، شما دو ماه پس از عمل اسلیو هستید. تبریک می گویم! شما ماه اول را با موفقیت پشت سر گذاشتید، که اغلب

بازگشت وزن بعد از عمل اسلیو

بازگشت وزن بعد از عمل اسلیو برای بسیاری از بیمارانی که این روش را انجام می دهند، نگران کننده است. اگرچه این جراحی برای کمک

مشاوره اسلیو معده

امروز با موضوع مشاوره اسلیو معده و سوالات و نکاتی که بهتر است قبل از ورود به جلسه مشاوره از آنها آگاه باشید، با شما

شکم بند بعد از عمل اسلیو

امروز با بررسی موضوع شکم بند بعد از عمل اسلیو از نگاه دکتر مهدی سلیمی، جراح چاقی با شما هستیم. در مقطعی از زندگی، افراد

خوردن نان بعد از عمل اسلیو

در کلینیک دکتر سلیمی، اغلب سوالاتی در مورد خوردن نان بعد از عمل اسلیو دریافت می کنیم. این یک نگرانی رایج در بین بیماران ما

خوردن بستنی بعد از عمل اسلیو

خوردن بستنی بعد از عمل اسلیو: چگونه از یک خوراکی شیرین لذت ببرید بدون اینکه به بهبودی خود آسیبی وارد کنید. دکتر سلیمی معتقد است

محصولات کتوژنیک

محصولات کتوژنیک در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده اند زیرا مردم به دنبال راه هایی برای بهبود سلامت خود و کاهش

علائم سرطان معده بدخیم

امروز با بررسی علائم سرطان معده بدخیم از نگاه دکتر مهدی سلیمی،متخصص جراحی چاقی و اسلیو معده با شما خواهیم بود. سرطان معده که به

با یک کلیک تماس بگیرید